Η μάχη των SUV στην αγορά αυτοκίνητου καλά κρατεί, με τις εταιρείες να μεγαλώνουν συνεχώς τη γκάμα τους, αφού η ζήτηση του κοινού στην κατηγορία αυτή είναι μεγάλη. Η Volkswagen παρουσίασε το νέο της όπλο που ονομάζεται Nivus. Το νέο μοντέλο αναπτύχθηκε στη Βραζιλία και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από εκεί καλύπτοντας όλη τη Λατινική Αμερική, ενώ μέσα στο 2021 αναμένεται να έρθει και στην Ευρώπη.
Το Nivus είναι βασισμένο στην MQB πλατφόρμα, αλλά είναι μεγαλύτερο από το T-Cross. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,26 μέτρα, το πλάτος τα 1,75 μέτρα, το ύψος τα 1,49 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,56 μέτρα. Εξωτερικά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με τη λωρίδα αλουμινίου που τη χωρίζει στη μέση το λογότυπο της Volkswagen. Τα LED φωτιστικά σώματα και οι νευρώσεις στο καπό προσπαθούν να το κάνουν διαφορετικό, ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν τοποθετηθεί στα άκρα του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τα LED φωτιστικά σώματα.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό τη μερίδα του λέοντος έχουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η πρώτη είναι 10,2”, ενώ η δεύτερη είναι 10” και περιλαμβάνει όλες τις ευκολίες που χρειάζεται ο οδηγός, έτσι ώστε να την ακουμπάει όσο το δυνατόν λιγότερο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν το πήχη της πολυτέλειας. Ο χώρος αποσκευών είναι 415 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα ανεβαίνει αισθητά.
Μηχανικά θα υπάρχουν αρχικά δύο επιλογές βενζίνης. Η βασική έκδοση θα είναι με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους και θα συνδυάζεται με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο των 6 σχέσεων. Επιπλέον, θα υπάρχει και ο γνωστός TSI κινητήρας χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους, ο οποίος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων.
Το νέο Volkswagen Nivus είναι ένα ακόμα SUV, το οποίο θέλει μερίδιο από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Όμως το θέμα είναι αν μπορεί να πετύχει όχι μόνο στο θέμα του ανταγωνισμού με τις άλλες εταιρείες, αλλά και στο εσωτερικό ανταγωνισμό, αφού ήδη υπάρχουν αρκετά SUV της γερμανικής φίρμας στην αγορά. Μπορεί να είναι μια παραπάνω επιλογή, όμως ο χρόνος θα δείξει που μπορεί να φτάσει.