Η Hyundai παρουσίασε το ανανεωμένο Santa Fe, το οποίο όπως ανακοίνωσαν οι Κορεάτες θα διαθέτει και νέο plug-in Hybrid σύστημα για πρώτη φορά. Οι αλλαγές δεν είναι πολλές, αλλά είναι στοχευμένες κάνοντας το Santa Fe αρκετά εντυπωσιακό. Μπορεί να θεωρείτε ανανέωση του μοντέλου, όμως το Santa Fe αυτό δημιουργήθηκε σε νέα πλατφόρμα, ενώ ουσιαστικά μοιράζεται τα ίδια πράγματα με το Sonata.

Το ανανεωμένο μοντέλο έχει μήκος 4,78 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα και ύψος 1,68 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως είναι 15 χιλιοστά πιο μακρύ, 10 χιλιοστά πιο φαρδύ και 5 χιλιοστά ψηλότερο από το απερχόμενο μοντέλο. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες έχουν αυξηθεί και αυτοί κατά 34 χιλιοστά. Όπως βλέπουμε το Santa Fe ξεχωρίζει από τη μεγάλη μάσκα με το σήμα της Hyundai, ενώ διαθέτει πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος δεσπόζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται από τη μία άκρη στην άλλη με μια πολύ λεπτή γραμμή. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” ή 20”.

Στο εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, ενώ υπάρχει και νέος επιλογέας ταχυτήτων. Ο πίνακας οργάνων πλέον είναι ψηφιακός με την οθόνη μεγέθους 12,3”, ενώ υπάρχει και η οθόνη αφής μεγέθους 10,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο περιλαμβάνει τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto για σύνδεση με smartphone. Επιπλέον, διατίθεται και η head-up display οθόνη που προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες στο παρμπρίζ για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Τέλος, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και τα δερμάτινα καθίσματα δίνουν περισσότερη άνεση και πολυτέλεια στον οδηγό.

Μηχανικά το πιο σημαντικό είναι το νέο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 91 ίππων, ο οποίος αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13,9 kWh. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τους 265 ίππους και η μέγιστη ροπή είναι 35,6 κιλά. Εκτός από το plug-in Hybrid σύστημα θα υπάρχουν και ο βενζινοκινητήρας 1.600 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 230 ίππους, καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας 2.200 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 202 ίππους.

Φυσικά, οι Κορεάτες όπως αναμενόταν έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο τομέα της ασφάλειας. Έτσι το ανανεωμένο Santa FE περιλαμβάνει 5 προγράμματα οδήγησης (Mud, Eco, Sport, Comfort και Smart), την ημιαυτόνομη οδήγηση Highway Drive Assist 1.5, που μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων όταν βρίσκεται σε αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, υπάρχουν τα συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, τυφλών σημείων και του αυτόματου παρκαρίσματος.

Έτσι όπως είδαμε εμείς το ανανεωμένο Hyundai Santa Fe θα λέγαμε πως δεν πρόκειται για μια απλή ανανέωση, αλλά για ένα καινούργιο μοντέλο. Βέβαια, η Hyundai τελευταία μας έχει δείξει πως κάνει συνεχώς βήματα προς τα μπροστά αλλάζοντας τα δεδομένα. Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν λίγο υπομονή, αφού στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να βρεθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για το τέλος του 2020.