Πριν από λίγο καιρό η Renault αποκάλυψε το νέο Clio (Renault Clio). Μετά την πρώτη επίσημη παρουσίαση του στο κοινό στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε τα μηχανικά σύνολα που θα συνοδεύουν το νέο μοντέλο.

Συνολικά θα υπάρχουν τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Τη βασική έκδοση θα αποτελεί ο 3κύλινδρος SCe 65 χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 65 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 9,6 κιλά. Ο ίδιος κινητήρας είναι και ο SCe 75, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 75 ίππους και τη μέγιστη ροπή να παραμένει στα 9,6 κιλά.

Ο TCe 100 των 1.000 κ.εκ., είναι η επόμενη επιλογή με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 16,3 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει και ο πιο ισχυρός TCe 130 χωρητικότητας 1,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 24,4 κιλά.

Από πλευράς πετρελαίου η βασική επιλογή είναι ο dCi 85 χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 85 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 22,4 κιλά. Για όποιον δεν αρκείται σε αυτό υπάρχει και ο dCi 115 κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 115 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 26,5 κιλά.

Το πιο σημαντικό είναι ο νέος υβριδικός κινητήρας E-Tech. Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh. Για το συγκεκριμένο σύστημα οι Γάλλοι δεν ανακοίνωσαν τη συνδυαστική ισχύ, όμως υπόσχονται πως με έναν ταχυφορτιστή το 80% της φόρτισης θα γίνεται σε πολύ μικρό διάστημα, ενώ θα υπάρχει εξοικονόμηση βενζίνης κατά 40%.