Η Hyundai ανακοίνωσε πως πλέον το Veloster N θα αποκτήσει το νέο αυτόματο DCT κιβώτιο των 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τους Κορεάτες το νέο κιβώτιο προσφέρει 7% περισσότερη ροπή σε σύγκριση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό σημαίνει πως πλέον η μέγιστη ροπή φτάνει τα 38,4 κιλά από 35,9 που ήταν.
Επιπλέον, το νέο DCT κιβώτιο διαθέτει τις λειτουργίες N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS). Η μέγιστη ισχύς δεν αλλάζει καθόλου παραμένοντας στους 250 ίππους για τη βασική έκδοση και στους 275 για την Performance. Η μικρή αυτή ανανέωση στο κορεάτικο μοντέλο φέρνει νέα bucket καθίσματα που ζυγίζουν δύο κιλά λιγότερο, καθώς και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής μεγέθους 8″ και το ηχοσύστημα της JBL.
Το νέο αυτόματο DCT κιβώτιο των 8 σχέσεων φαίνεται πως θα φέρει αλλαγές στα μοντέλα N της Hyundai, αφού μετά το Veloster αναμένεται να το τοποθετηθεί και στο i30 N. Η Hyundai φαίνεται τελικά πως εξελίσσεται συνεχώς και όσο περνάει ο καιρός εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο.