Το πρωτότυπο GT – R50 από τη Nissan και την Italdesign

Το πρωτότυπο GT – R50 από τη Nissan και την Italdesign

Η Nissan σε συνεργασία με την Italdesign γιορτάζουν τα γενέθλια των 50 χρόνων στην αυτοκίνηση της ιταλικής εταιρείας, με έναν πρωτότυπο GT – R. Στα πλαίσια της νέας συνεργασίας των δύο εταιρειών δημιουργήθηκε το GT – R50, το οποίο θα αποκαλυφθεί στο Goodwood. Σύμφωνα με τον Alfonso Albaisa, Αντιπρόεδρο της Nissan για τον παγκόσμιο σχεδιασμό το συγκεκριμένο GT – R είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς όρια.

Η Italdesign ανέπτυξε, σχεδίασε και έχτισε το αυτοκίνητο. Τα ξεχωριστά εξωτερικά και εσωτερικά σχέδια δημιουργήθηκαν από τις ομάδες της Nissan Design Europe στο Λονδίνο και της Nissan Design America. Ξεκινώντας από μπροστά, το Nissan GT – R50 της Italdesign διαθέτει ένα ξεχωριστό χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες, ενώ τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και οι αεραγωγοί για την καλύτερη ψύξη το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό.

Με μήκος 4,78 μέτρα, πλάτος 1,99 μέτρα και ύψος 1,31 μέτρα, το GT – R50 είναι γεμάτο χώρους παρά το ότι η οροφή έχει χαμηλώσει κατά 54 χιλιοστά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα κλασσικά επανασχεδιασμένα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη αεροτομή που το κάνει να πατάει σταθερά στο δρόμο σε όποιες ταχύτητες και αν έχει αναπτύξει. Επιπλέον οι αναρτήσεις της Bilstein, τα φρένα της Brembo, με τις κόκκινες δαγκάνες και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” με τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport και με τις διαστάσεις 255/35 μπροστά και 285/30 πίσω, κάνουν το GT – R50 εντυπωσιακό.

Στο εσωτερικό το Nissan GT – R50 της Italdesign διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό, αλλά και υλικά υψηλής ποιότητας. Τα ανθρακονήματα βρίσκονται σε όλη την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, ενώ τα καθίσματα είναι με μαύρο δέρμα Alcantara. Οι χρυσές λεπτομέρειες αντανακλούν σε όλο τον πίνακα οργάνων, τις πόρτες και τους φουτουριστικούς διακόπτες που βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο.

Μηχανικά η Italdesign βασίστηκε στην εμπειρία αγώνων GT3 της Nissan και σε συνεργασία με τον οργανισμό Nismo και τροφοδότησε το GT – R50, με τον κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 720 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 79,5 κιλά. Οι μεταβολές που έγιναν στον κινητήρα είναι στους βελτιστοποιημένους στροβιλοσυμπιεστές μεγάλου διαμέτρου GT3, στα συστήματα ψύξης, στο βαρέως τύπου στροφαλοφόρο άξονα, στα έμβολα, τις ράβδους σύνδεσης, τα έδρανα και τους πίδακες λαδιού υψηλής ροής εμβόλων.

Επιπλέον, έχουν βελτιωθεί οι εκκεντροφόροι, οι εγχυτήρες καυσίμου υψηλότερης ροής. και το συστήματα ανάφλεξης, εισαγωγής και εξαγωγής. Το 6τάχυτο κιβώτιο είναι με έναν ενισχυμένο διπλό συμπλέκτη, με το σύστημα κίνησης να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Για να σταματήσει το αυτοκίνητο έχουν επιλεγεί τα φρένα της Brembo με έξι έμβολα μπροστά και τέσσερα πίσω.

Από όποια πλευρά και να το δει κανείς η συνεργασία Ιαπωνίας και Ιταλίας για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι κάτι παραπάνω από επιτυχημένη. Μπορεί το αυτοκίνητο να είναι σε πρωτότυπη μορφή, όμως είμαστε σίγουροι πως η Nissan θα κατακλυστεί από αιτήματα για να το βγάλει στην παραγωγή.