Το ηλεκτρικό Peugeot e-208 ίσως είναι ένα από τα πιο βατά μοντέλα ως προς την αγορά του. Οι Γάλλοι για να το κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό το αναβάθμισαν ακόμη περισσότερο. Έτσι το e-208 διαθέτει μεγαλύτερη ιπποδύναμη που φτάνει πλέον τους 156 ίππους από 136 που ήταν, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 26,5 κιλά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση μειώθηκε στις 12 kWh/100χλμ, ενώ η μέγιστη αυτονομία αυξήθηκε κατά 38 χιλιόμετρα φτάνοντας συνολικά τα 400 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση.

Το πιο σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή έπαιξε η μπαταρία ιόντων λιθίου των 51 kWh που λειτουργεί στα 400 Volt. Το αναβαθμισμένο Peugeot e-208 διαθέτει τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16”, οι οποίες συνδυάζονται με τα ελαστικά κατηγορίας Α+ ελαχιστοποιώντας ακόμη περισσότερο τις απώλειες ενέργειας. Το e-208 μπορεί να φορτίσει με το μονοφασικό φορτιστή των 7,4 kW ή προαιρετικά με τον τριφασικό των 11 kW. Από εκεί και πέρα υπάρχει και ο ταχυφορτιστής των 100 kW, όπου από το 20% για να φτάσει στο 80% απαιτούνται μόλις 25’.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ υπάρχει και η μικρότερη οθόνη για τον πίνακα οργάνων. Τα δερμάτινα καθίσματα και το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης που είναι τα Eco, Normal και Sport. Παράλληλα υπάρχει και η λειτουργία Brake που ενεργοποιείται από ένα κουμπί αυξάνοντας την ανάκτηση ενέργειας.

Για όποιον ενδιαφέρεται η αναβαθμισμένη έκδοση του Peugeot e-208 είναι ήδη διαθέσιμη στη γαλλική αγορά, ενώ σε λίγο καιρό θα βρίσκονται και στις υπόλοιπες χώρες. Στην ελληνική αγορά για την ώρα είναι διαθέσιμη μόνο η έκδοση GT, η οποία είναι και η ακριβότερη, αφού η τιμή της έχει οριστεί στα 45.500€, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι κρατικές επιδοτήσεις. Πάντως οι πληροφορίες θέλουν και τις άλλες εκδόσεις να είναι πολύ σύντομα διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά.