• Home »
  • Concept Car »
  • Το όνειρο του Fittipaldi γίνεται πραγματικότητα με το EF7 Vision Gran Turismo Concept
Το όνειρο του Fittipaldi γίνεται πραγματικότητα με το EF7 Vision Gran Turismo Concept

Το όνειρο του Fittipaldi γίνεται πραγματικότητα με το EF7 Vision Gran Turismo Concept

Ένας νέος κατασκευαστής Super Car εμφανίστηκε, ωστόσο δεν αποτελεί νέο όνομα. Ο Emmerson Fittipaldi, ο δύο φορές πρωταθλητής στην F1 και τα Indy Cars έχει ήδη ξεκινήσει τη δική του πορεία στα Road – Going Super Cars, αρχίζοντας με ένα νέο μοντέλο. Το αποκορύφωμα της μεγάλης αναμονής, το Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και φαίνεται τόσο εντυπωσιακό, όσο όλοι περίμεναν.

Όσοι έχουν παρακολουθήσει την εξέλιξή του γνωρίζουν ότι, παρά τις επιρροές και την εμπειρία του, ο Emerson Fittipaldi δεν έτρεξε μόνος του όλο αυτό το project. Ο Βραζιλιάνος έχει συνηθίσει να είναι μέρος μιας νικήτριας ομάδας, όπως τις Lotus και McLaren, με τις οποίες κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Κάπως έτσι συγκέντρωσε κάποια σοβαρά ταλέντα προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.

Ο σχεδιασμός, πριν το έργο του Pininfarina, ήταν από την ιταλική Carrozzeria, που διέθετε άπλετη εμπειρία στο σχεδιασμό Super Car. Το έργο, από πλευράς κινητήρα, πραγματοποιήθηκε από την HWA, ένα παρακλάδι της AMG που μεταξύ άλλων τρέχει για τη Mercedes στο DTM. Ο συνδυασμός όλων αυτών των ταλέντων είχε ως αποτέλεσμα την παράδοση ενός Super Car σε σχήμα καρχαρία.

Όλο το όχημα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με αγωνιστικού στιλ monocoque σασί, με το αμάξωμα να διαθέτει περισσότερα φτερά από τη βάση ενός air force. Η κατασκευή αυτή επιλέχθηκε, όχι μόνο για την ελαφρότητα, αλλά και για περισσότερη αντοχή σε συγκρούσεις, με το όχημα να έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας του μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA.

Την καρδιά του αυτοκινήτου αποτελεί ένας V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,8 λίτρων, που σε αντίθεση με τις τελευταίες τάσεις, έχει εντελώς φυσική αναρρόφηση, χωρίς υπερσυμπιεστές και χωρίς υβριδικό σύστημα. Το σύνολο του κινητήρα από την HWA, παράγει 600 ίππους και 42,8 κιλά ροπής, η οποία διοχετεύεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και διαθέτει ένα αμφίδρομο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το όλο εγχείρημα έχει περίπου το μέγεθος μιας Ferrari 488, αλλά ζυγίζει λιγότερο κατά 1/3, το απόβαρό του προβλέπεται να είναι περίπου 1.000 κιλά. Τα ανεξάρτητα ψαλίδια με Coilover ελατήρια και στα δύο άκρα το κρατούν περίπου 7 εκατοστά πάνω από το δρόμο. Αντί των carbon – ceramic δίσκων, το EF7 χρησιμοποιεί αεριζόμενες μονάδες χάλυβα που προτιμούνται από τους λάτρεις για την οικονομική ικανότητα όταν απαιτηθεί η αλλαγή τους.

Το πρώτο προϊόν από τη νεοσύστατη Fittipaldi Motors θα είναι διαθέσιμο στο επερχόμενο Gran Turismo Sport για το PlayStation 4, αλλά αυτό δε θα είναι το τέλος. Το όχημα θα είναι διαθέσιμο, μην έχοντας φυσικά αποκαλύψει την τιμή, σε όσους πελάτες το θέλουν, προσφέροντας εκτεταμένες επιλογές προσαρμογής, καθώς επίσης και την ευκαιρία να επωφεληθούν από την προσωπική καθοδήγηση του Fittipaldi, όπως επίσης και ένα πρόγραμμα κατάρτισης του δικού του σχεδιασμού. Επιπλέον, θα οργανωθούν track days σε μερικά από τα πιο φημισμένα circuits του κόσμου.

Αυτό που ακόμα δεν ξέρουμε είναι εάν ο Fittipaldi θα δημιουργήσει μια έκδοση του EF7 που πιστοποιημένα θα μπορεί να οδηγηθεί σε δημόσιους δρόμους, αφού το συγκεκριμένο μοντέλο δε φαίνεται να μπορεί να οδηγηθεί έτσι. Ωστόσο, αναμένονται περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις αποδόσεις και τις τιμές στο άμεσο μέλλον.