Η Audi παρουσίασε πριν λίγο καιρό το νέο R8 Coupe V10, το οποίο εκτός από το ότι είναι καινούργιο μοντέλο, θα έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το δίλημμα της Audi ήταν εμπρός, πίσω ή τέσσερις τροχοί, αλλά τελικά ύστερα από πολλές και σκέψεις και συνεδρίες υπερίσχυσε η άποψη της κίνησης στους πίσω τροχούς, αφού οι λάτρεις τέτοιων μοντέλων προτιμούν περισσότερο το παιχνίδι.

Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας του νέου R8 υπογραμμίζεται από τη μαύρη ματ μάσκα και τα μαύρα ανοίγματα στο μπροστινό και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω κάνουν τη νύχτα μέρα κυριολεκτικά. Το νέο R8 Coupe V10 ζυγίζει 1.590 κιλά και είναι 50 κιλά πιο ελαφρύ από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το R8 Spyder V10 φτάνει τα 1.680 κιλά, το οποίο είναι πιο ελαφρύ κατά 40 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο.

Το νέο Audi R8 Coupe V10 είναι εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, σε μοντέλο V με πέντε διπλές ακτίνες και διαστάσεις ελαστικών 245/35 εμπρός και 295/35 πίσω. Εναλλακτικά υπάρχουν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”, με διαστάσεις ελαστικών 245/30 εμπρός και 305/30 πίσω.

Στο εσωτερικό, ο οδηγός και οι επιβάτες απολαμβάνουν τα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα που είναι ντυμένα με δέρμα Alcantara. Το ηλεκτρομηχανικό υδραυλικό τιμόνι είναι πλήρως απαλλαγμένο από τη ροπή στρέψης και επιτρέπει ακριβή χειρισμό. Τα συστήματα ρύθμισης πλαισίου και ελέγχου πλαισίου επιτρέπουν την ελεγχόμενη ολίσθηση εάν ο οδηγός επιλέγει τη δυναμική λειτουργία.

Πλούσια είναι και τα συστήματα ασφαλείας και περιλαμβάνουν τα Cruise Control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, Audi Virtual Cockpit, Audi Sound System υψηλής ευκρίνειας, Advanced Key, MMI Navigation Plus με MMI Touch και το Audi Connect με υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Επιπλέον, περιλαμβάνονται το Audi Laser Light, το σύστημα ήχου Bang & Olufsen και το Interface Smartphone για κινητά τηλέφωνα.

Κάτω από το καπό κρύβεται ο V10 κινητήρας χωρητικότητας 5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 540 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 55 κιλά. Παρά την απότομη αλλαγή με την κίνηση στους πίσω τροχούς, η απόδοση του 0 – 100 παραμένει εκπληκτική, αφού απαιτούνται μόλις 3,7” για να ολοκληρωθεί. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ/ώρα, με τον ήχο της εξάτμισης να έχει ενισχυθεί περισσότερο προκαλώντας τους πάντες στο πέρασμα του. Η μέση κατανάλωση με βάση των κατασκευαστή είναι 10,3 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 283 γρ/χλμ.

Το νέο Audi R8 Coupe V10, καθώς και η έκδοση Spyder θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία μέσα στην άνοιξη με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους κατόχους από το Σεπτέμβριο και μετά. Δυστυχώς θα κυκλοφορήσουν μόλις 999 αντίτυπα παγκοσμίως για αρχή, όπου το κάθε ένα από αυτά θα φέρει ειδική ταμπέλα με τον αύξον αριθμό που θα διαθέτει.

Για όσους δε γνωρίζουν η κατασκευή του θα γίνει στις εγκαταστάσεις της Audi Sport στο Bollinger Hofe. Όσο για την τιμή; Το νέο Audi R8 Coupe V10 θα κοστίζει στη Μεγάλη Βρετανία 129.000€, ενώ το  Audi R8 Spyder V10 θα είναι πιο ακριβό φτάνοντας τα 139.000€.