Το νέο πολυμορφικό της Toyota

Το νέο πολυμορφικό της Toyota

Τα πολυμορφικά αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα, όμως είναι σίγουρα πολύ βολικά από θέμα χώρων, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για αποσκευές ή οτιδήποτε άλλο θέλει να φορτώσει ο καθένας. Το νέο Sienna είναι ότι ακριβώς χρειάζεται όποιος θέλει ένα τέτοιο μοντέλο. Το Sienna έχει αποδείξει πως εδώ και τρεις γενιές μπορεί να αντέξει τα βάρη οποιασδήποτε μεγάλης οικογένειας και όχι μόνο, αφού το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι οι χώροι που διαθέτει.

Η τέταρτη γενιά του πολυμορφικού μοντέλου υπόσχεται πολλά περισσότερα από κάθε άλλη που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Το νέο Sienna βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K, όπου δημιουργούνται ήδη τα RAV4, Highlander, Camry, Avalon και Venza. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν 5 εκδόσεις (LE, XLE, XSE, Platinum και Limited) ικανοποιώντας ακόμα και τον πιο απαιτητικό αγοραστή.

Η εξωτερική όψη θυμίζει αρκετά το Harrier και το Venza, αφού διαθέτει τη νέα μάσκα και τον τεράστιο προφυλακτήρα με τα ανοίγματα για την καλύτερη ροή αέρα και ψύξη του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχουν και τα LED φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τα LED φωτιστικά σώματα. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα, καθώς και το διπλό στήριγμα στον οδηγό και το συνοδηγό. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με την οθόνη μεγέθους 7”, ενώ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αποτελείται από την οθόνη αφής μεγέθους 9” και περιλαμβάνει τα συστήματα Android Auto, Apple CarPlay, και Amazon Alexa. Επιπλέον, προσφέρεται Wi-Fi Hotspot, ηχοσύστημα με 12 ηχεία και Subwoofer και το σύστημα Bird’s Eye View Monitor.

Μηχανικά το νέο Sienna τροφοδοτείται από το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,5 λίτρων και από δύο ηλεκτροκινητήρες (τρεις στην τετρακίνητη έκδοση), με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 243 ίππους. Η κατανομή ροπής είναι στο 100%, ενώ αν διαπιστωθεί απώλεια της πρόσφυσης γίνεται 20% μπροστά και 80% πίσω.

Η ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό για τους Ιάπωνες και για αυτό το λόγο υπάρχει το σύστημα Toyota Safety Sense, το οποίο περιλαμβάνει ενεργό Criuse Control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτιστικών σωμάτων και σύστημα αυτόματης πέδησης με ανίχνευση πεζών. Σίγουρα, όλα τα παραπάνω προσφέρουν ένα ιδιαίτερο πολυμορφικό μοντέλο, που όμως είναι απόλυτα ασφαλές για όσους βρίσκονται μέσα σε αυτό. Το μόνο κακό είναι πως προορίζεται μόνο για την αμερικάνικη αγορά.