Η Jeep βλέποντας την προτίμηση του αγοραστικού κοινού για μικρότερους σε κυβικά κινητήρες και πιο ισχυρές ιπποδυνάμεις, ανακοίνωσε την έκδοση του Compass με το νέο Turbo κινητήρα χωρητικότητας 1.300 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 και τους 150 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 27,5 κιλά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, αλλά και για όσους θέλουν με το αντίστοιχο DDCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η κίνηση θα μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση. Τα αμορτισέρ διαθέτουν την τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping), η οποία περιορίζει την κλίση του αμαξώματος στους επικίνδυνους ελιγμούς. Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect, ενώ ο εξοπλισμός θα είναι πλουσιότερος σε κάθε έκδοση.

Ο νέος κινητήρας που θα διαθέτει το Jeep Compass μεγιστοποιεί την απόκριση στις χαμηλές στροφές, ενώ μειώνει τις εκπομπές ρύπων κατά 27%. Φυσικά, τηρεί όλες τις προδιαγραφές ρύπων με το Euro 6d, ενώ εφοδιάζεται και με το φίλτρο μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter). Η λειτουργία Sport ενεργοποιείται από ένα κουμπί που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και αλλάζει τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Σίγουρα, όλα τα παραπάνω ακούγονται κάτι περισσότερο από δελεαστικά, αφού ένας τέτοιος οικονομικός κινητήρας, με την ισχύ να είναι ικανοποιητική και τις εκπομπές ρύπων να είναι μειωμένες, είναι ότι χρειάζεται κάποιος κυρίως μέσα στην πόλη. Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε την τιμολογιακή πολιτική των συγκεκριμένων εκδόσεων.