Το νέο Passat κρατάει χαρακτήρα

Το νέο Passat κρατάει χαρακτήρα

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που έγινε στο Detroit των Η.Π.Α., η Volkswagen αποκάλυψε το νέο Passat. Μπορεί στη General Motors και στη Ford να έχουν αλλάξει απόψεις μετά από τις πωλήσεις των Sedan μοντέλων, η Volkswagen όμως λειτουργεί εντελώς διαφορετικά συνεχίζοντας την παράδοση ενός κλασσικού οικογενειακού αυτοκινήτου.

Μπορεί οι Γερμανοί να λένε ότι πρόκειται για καινούργιο μοντέλο, όμως όπως φαίνεται πρόκειται περισσότερο για ένα εκτεταμένο facelift. Ανεξάρτητα από το σκεπτικό τους, το νέο Passat υιοθετεί μια νέα εμπρόσθια όψη με μεγαλύτερη μάσκα και νέους προβολείς. Όπως διακρίνουμε και από τις φωτογραφίες το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με την έκδοση R-Line, η οποία διαθέτει πιο σπορ προφυλακτήρες, αεραγωγούς και ζάντες αλουμινίου που εντυπωσιάζουν. 

Στο πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με Spoiler και λεπτότερα πίσω φωτιστικά σώματα. Η αεροτομή δίνει μια άλλη αίσθηση, ενώ βλέπουμε και το λογότυπο “Passat” να ξεχωρίζει. Τέλος, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης κάνει το νέο μοντέλο ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Μεταβαίνοντας στο εσωτερικό διακρίνει κανείς αμέσως το νέο ταμπλό με τις αναβαθμισμένες οπές του εξαερισμού που φαίνεται να καλύπτουν σχεδόν όλο το πλάτος του. Το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και η οθόνη αφής με το σύστημα ψυχαγωγίας και πολυμέσων κάνουν πολύ άνετη τη ζωή του οδηγού.

Μηχανικά το νέο Passat αναμένεται να κυκλοφορήσει με τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους. Επιπλέον, θα διαθέτει και τον δίλιτρο κινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να είναι 190 και 272 ίππους. Από πλευράς πετρελαίου θα υπάρχουν οι TDI κινητήρες χωρητικότητας 1,6 και 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120, 150, 190 και 240 ίππους. όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ή με το αυτόματο DSG της Volkswagen.

Το νέο Volkswagen Passat σίγουρα μπορεί να μην έχει τεράστιες αλλαγές είναι όμως ένα από τα πολύ καλά Sedan μοντέλα. Κάποιοι ίσως περιμένουν να το δουν και με μικρότερους κινητήρες, αλλά όπως φαίνεται η Volkswagen θέλει να κρατήσει το Passat σε ένα πιο υψηλό επίπεδό, αφού το αυτοκίνητο είναι πιο πολυτελές από τα άλλα μοντέλα του ομίλου. Αυτό όμως που σίγουρα αλλάζει τα δεδομένα είναι πως πλέον η συναρμολόγηση θα γίνεται στο εργοστάσιο της Skoda στην Τσεχία.