Το Micra από τότε που άλλαξε και μπήκε στην 5η γενιά στο τέλος του 2016 ανέβασε αρκετά τις πωλήσεις και το ενδιαφέρον του κοινού, αφού άλλαξε εντελώς όψη. Τρία χρόνια μετά οι Ιάπωνες θεώρησαν σωστό να τονώσουν το μικρό μοντέλο τους με μια νέα έκδοση, αλλά και δύο νέους κινητήρες. Επιπλέον, θα υπάρχει και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων XTronic CVT.
Η έκδοση N-Sport διαθέτει χαμηλότερα ελατήρια κατά 10 χιλιοστά, νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ενώ η κρεμαγιέρα έχει πιο γρήγορη απόκριση με το μοντέλο να γίνεται πιο ευέλικτο. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν φιμέ πίσω παράθυρα, μαύρα καπάκια στους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, το λογότυπο “N-Sport” στο πίσω μέρος και χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό διακρίνουμε τους λευκούς αεραγωγούς, την μαύρη επένδυση στον ουρανό, τα δερμάτινα καθίσματα με Alcantara, το σύστημα iKey και φυσικά την οθόνη αφής μεγέθους 7”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Nissan Connect.
Η ποιο σημαντική αλλαγή όμως στο Micra είναι οι δύο νέοι κινητήρες που επέλεξαν οι Ιάπωνες για το μικρό μοντέλο τους. Ο γνωστός κινητήρας χωρητικότητας 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους θα αντικατασταθεί από το νέο IG-T 100 χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 16,3 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10,9”, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο IG-T 100 εκτός του μηχανικού κιβωτίου θα συνδυάζεται και το νέο XTronic CVT αυτόματο κιβώτιο. Το νέο κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία D-step, η οποία παρέχει μια πιο εξειδικευμένη εμπειρία οδήγησης για τον οδηγό σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT. Η τεχνολογία D-step προσφέρει ταχύτερες αλλαγές κάτι που δίνει στο Micra μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Για όσους θέλουν κάτι πιο δυνατό υπάρχει και ο νέος 3κύλινδρος DIG-T κινητήρας χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 117 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 18,3 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,9”, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως ανακοίνωσαν οι Ιάπωνες ο DIG-T κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με τον IG-T 100.
Το Micra με αυτό το φρεσκάρισμα δείχνει πως θα ανέβει γρήγορα και πάλι στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, αφού ένας 1.000άρης κινητήρας με 117 ίππους είναι κάτι αρκετά δελεαστικό για όσους θέλουν ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλες δυνατότητες. Τέλος, οι πωλήσεις της νέας έκδοσης και των δύο νέων κινητήρων θα ξεκινήσουν μέσα στο Φεβρουάριο.