Το πάθος για έναν επαγγελματία και όχι μόνο μπορεί να γίνει το καινούργιο Ford Ranger Raptor. Άλλωστε ένα τέτοιο όχημα μπορεί να οδηγηθεί παντού χωρίς ενδοιασμούς. Όσοι το περίμεναν πλέον μπορούν να το αποκτήσουν, αφού όπως ανακοίνωσε ο επίσημος αντιπρόσωπος της Ford στη χώρα μας είναι διαθέσιμο για αγορά. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 5,36 μέτρα, το πλάτος τα 2,02 μέτρα, το ύψος 1,92 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 3,27 μέτρα.

Το νέο μοντέλο όπως ήταν αναμενόμενο έχει δημιουργηθεί από τη Ford Performance, η οποία δίνει στο θηριώδες μοντέλο μια άλλη χάρη. Το κορυφαίο Pick-up των Αμερικάνων υπόσχεται άνεση, πολυτέλεια, αλλά και επιδόσεις. Εξωτερικά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το όνομα της Ford να είναι με μεγάλα και ευδιάκριτα γράμματα. Τα LED φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα, αλλά και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17”, με διαστάσεις ελαστικών 285/70.

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι εμφανής, με τα μαύρα σπορ δερμάτινα καθίσματα και τις λευκές ραφές, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Επιπλέον, υπάρχουν οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 12,4” και μια κάθετη αφής μεγέθους 12”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4A.

Μηχανικά το νέο Ford Ranger Raptor τροφοδοτείται από το V6 EcoBoost κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 288 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 50 κιλά. Ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ανεξάρτητη χαρτογράφηση της πίεσης υπερπλήρωσης και συνδυάζεται με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει το ήχο του κινητήρα μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται εσωτερικά, ενώ υπάρχουν 7 επιλογές λειτουργίας που είναι οι Normal, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Rock Crawl, Sand, & Baja Mode.

Το νέο Ford Ranger Raptor για να γίνει ένα γνήσιο επαγγελματικό μοντέλο εκτός δρόμου διαθέτει μια πλήρως επανασχεδιασμένη ανάρτηση, όπου υπάρχει η νέα γενιά αμορτισέρ FOX Live Valve Internal Bypass των 2,5”. Επιπλέον, υπάρχει και το προηγμένο σύστημα μετάδοσης με αυτόματη τετρακίνηση, αλλά και το νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), το οποίο συνδυάζεται με το εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικό.

Για όσους ενδιαφέρονται το νέο Ford Ranger Raptor κοστολογείται από 69.630€ και περιλαμβάνει 10 αερόσακους, ABS, ESC, RSC, Adaptive Cruise Control, Intelligent Speed Assist, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικά θερμαινόμενους ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού/συνοδηγού, θερμαινόμενο τιμόνι με paddle shifters, σύστημα εισόδου και εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, αυτόματη λειτουργία προβολέων, εμπρός και πίσω θερμαινόμενο παρμπρίζ, κλείδωμα εμπρός και πίσω διαφορικού, δισκόφρενα, ατμοσφαιρικό εσωτερικό κρυφό LED φωτισμό, ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 8 ηχεία, Bluetooth, δυο θύρες USB, ενσωματωμένο Modem και πίσω φιμέ τζάμια.

Επιπλέον, υπάρχουν τα συστήματα ασφαλείας όπως το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης τιμονιού, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, το σύστημα επιτήρησης κόπωσης οδηγού, η αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας, η υποβοήθηση των φρένων κατά την όπισθεν, το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων, το σύστημα πίεσης ελαστικών και το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος με αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα 360ο.