Το Hyundai i30 N είναι ένα από τα πιο βατά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Οι Κορεάτες θέλοντας να προσελκύσουν ακόμη περισσότερο το υποψήφιο αγοραστικό κοινό δημιούργησαν μια ειδική περιορισμένη έκδοση με την ονομασία Drive-N Limited Edition. Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει τα i30 N και i30 N Fastback.

Εξωτερικά υπάρχουν δύο χρωματισμοί που είναι οι Phantom Black Pearl και Serenity White Pearl. Τα μαύρα λογότυπα της Hyundai θέλουν να κάνουν τη διαφορά, ενώ θα υπάρχουν και οι διακοσμητικές λωρίδες στα πλαϊνά, όπως και μπροστά και πίσω. Επιπλέον, θα υπάρχουν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με το μπρονζέ ματ χρώμα.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket δερμάτινα καθίσματα από Alcantara με τις κόκκινες ραφές. Επιπλέον, το ίδιο δέρμα έχουν τόσο το θερμαινόμενο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, αλλά και ο επιλογέας ταχυτήτων. Τα πεντάλ αλουμινίου θέλουν να δώσουν μια ακόμη πινελιά στη σπορ συμπεριφορά του. Επιπλέον, θα υπάρχει και ένα ειδικό ταμπελάκι με την αρίθμηση του κάθε αυτοκινήτου. Η οθόνη αφής μεγέθους 10,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι.

Από μηχανικής πλευράς το i30 N Drive-N Limited Edition διατίθεται με το Performance Package. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, αποδίδει 280 ίππους, ενώ με τη χρήση του N Grin Shift (NGS), η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 10 ίππους για 20”. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο N DCT διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων.

Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο το i30 N Drive-N Limited Edition διαθέτει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας όπως είναι τα Blind-Spot Collision Warning, Rear Cross-Traffic Collision Warning για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και τα Blind Spot Collision Avoidance Assist και Rear Cross-Traffic Collision Avoidance Assist για την έκδοση με το N DCT κιβώτιο.

Για όποιον ενδιαφέρεται θα πρέπει να βιαστεί, αφού όπως ανακοίνωσε η Hyundai θα κυκλοφορήσουν μόλις 800 κομμάτια, όπου από αυτά τα 620 θα βρεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Σίγουρα, η τιμή αναμένεται να είναι πιο τσιμπημένη από το i30 N, αλλά όπως φαίνεται αξίζει και με το παραπάνω. Εσείς τι λέτε; Θα το θέλατε;