Το νέο DS 7 Crossback E-TENSE 225

Το νέο DS 7 Crossback E-TENSE 225

Το DS 7 Crossback E-TENSE βρίσκεται στην αγορά αυτοκίνητου εδώ και δύο χρόνια. Το Γαλλικό υβριδικό μοντέλο υπάρχει με το σύστημα τετρακίνησης και τη μέγιστη ισχύ να είναι 300 ίππους. Οι Γάλλοι αποφάσισαν πως ήρθε η ώρα να παρουσιάσουν την προσθιοκίνητη έκδοση με την ιπποδύναμη να μικραίνει κατά 75 ίππους. Το νέο μοντέλο DS 7 Crossback E-Tense 225 διαθέτει τον κινητήρα βενζίνης PureTech, χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 30,5 κιλά και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους.

Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων είναι 225 ίπποι και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 36,7 κιλά.  Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13,2 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 55 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ/ώρα. Με βάση τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση είναι μόλις 1,6 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 36 γρ/χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8, με την κίνηση όπως αναφέραμε να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς. Για να φορτίσει ο ηλεκτροκινητήρας σε μια απλή οικιακή πρίζα χρειάζεται 7 ώρες, ενώ με τον ταχυφορτιστή Wallbox απαιτείται μόλις 1:45’.

Από πλευράς εξοπλισμού το νέο DS 7 Crossback E-TENSE περιλαμβάνει τα LED φωτιστικά σώματα, τη DS Active Scan ανάρτηση και τις ζάντες αλουμινίου London Diamond Black μεγέθους 19”. Από πλευράς ασφάλειας υπάρχουν τα συστήματα DS Connected Pilot Level 2, DS Driver Attention Monitoring, DS Night Vision και DS Park Pilot. Μπορεί το νέο μοντέλο να μην έχει τη δύναμη του 4×4 όμως οι 225 ίπποι είναι αρκετά ικανοποιητικοί. Το θέμα είναι αν προτιμάτε το σύστημα τετρακίνησης ή την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς.