Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που η Subaru παρουσίασε το Outback, το οποίο προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά. Τώρα οι Ιάπωνες αποκάλυψαν το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα SGP, η οποία έχει 70% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερα χαρακτηριστικά και μια πολύ ήσυχη καμπίνα.

Το νέο μοντέλο διαθέτει τη μάσκα με τις δύο διπλές γραμμές χρωμίου με το σήμα της Subaru να βρίσκεται στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας, οι προβολείς ομίχλης, ο διαχύτης και οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να δείξουν μια πιο επιθετική μορφή. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα LED φωτιστικά σώματα και ο διαχύτης. Η απόσταση των 22 εκατοστών από το έδαφος το κάνει να ξεφεύγει από κάθε δύσκολη κατάσταση.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη αφής μεγέθους 11,6”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto κάνουν τη σύνδεση με τα smartphone παιχνίδι. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι λευκός με λευκές βελόνες. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο δυστυχώς δεν αφήνει περιθώρια για παιχνίδια, όμως μπορούν να γίνουν αναβαθμίσεις over-the-air.

Μηχανικά το νέο Subaru Outback τροφοδοτείται από το γνωστό Boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 182 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 24,4 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο CVT κιβώτιο των 8 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Η ασφάλεια για τη Subaru είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι και έτσι το νέο Outback περιλαμβάνει το EyeSight, το οποίο διαθέτει και το DriverFocus, το οποίο προειδοποιήσει τον οδηγό σε περίπτωση κόπωσης ή απόσπασης της προσοχής, ενώ ρυθμίζει αυτόματα κατά την εκκίνηση τη θέση του καθίσματος, τον  κλιματισμό, την οθόνη κλπ.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το νέο Subaru Outback, το οποίο είναι πιο ασφαλές από ποτέ. Το μόνο κακό είναι πως η Subaru εξακολουθεί και επιμένει στους Boxer κινητήρες, οι οποίοι ναι μεν έχουν βελτιωθεί, αλλά από θέμα κατανάλωσης δεν είναι και το τέλειο. Βέβαια, όπως και να έχει δεν παύει να είναι ένα Subaru, όπου η εταιρεία διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα τετρακίνησης.