Η Volkswagen παρουσίασε το ανανεωμένο T-Roc. Το γερμανικό μοντέλο βρίσκεται εδώ και τέσσερα χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου και όπως αναμενόταν ήρθε η ώρα για μερικές αλλαγές. Φυσικά, αυτές θα γίνουν και στην ανοιχτή έκδοση. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες υπάρχουν τα πιο λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ προαιρετικά προσφέρονται και τα LED Matrix φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, υπάρχει και η φωτιζόμενη λωρίδα που θα τα ενώνει από τη μια άκρη στην άλλη περνώντας από τη μάσκα.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι θόλοι των τροχών προστατεύονται από μαύρο πλαστικό, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η διχρωμία με τη μαύρη οροφή θέλει να κάνει το αυτοκίνητο ακόμη πιο όμορφο, κάτι που κάνουν και τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών, αλλά και οι μαύρες ζάντες αλουμινίου.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως οι δύο ψηφιακές οθόνες. Πρόκειται για την οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 8” και την οθόνη αφής μεγέθους 10,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα υπάρχουν και οι οθόνες αφής μεγέθους 6,5”, 8” και 9,2”, ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Τα συστήματα Android Auto και Apple CarPlay κάνουν τη σύνδεση με τα smartphone παιχνίδι.

Επιπλέον, οι διακόπτες για τον κλιματισμό είναι αφής, όπως έχει γίνει και στο Golf. Στο ανανεωμένο T-Roc υπάρχει και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης IQ Drive Travel Assist, το οποίο λειτουργεί έως τα 210 χλμ/ώρα, ενώ το σύστημα αυτόματης στάθμευσης Park Assist κάνει το παρκάρισμα πολύ εύκολο, αφού εκτός των αισθητήρων υπάρχει και η κάμερα οπισθοπορείας.

Από μηχανικής πλευράς το γερμανικό μοντέλο θα διαθέτει τέσσερις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου με δύο διαφορετικές εκδόσεις. Η βασική έκδοση βενζίνης αποτελείται από τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 115 ίππους. Η επόμενη έκδοση είναι με τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους.

Για όσους θέλουν υπάρχει και η έκδοση με τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους. Ο πιο ισχυρός κινητήρας βενζίνης είναι αυτός που τοποθετείται στο T-Roc R, ο οποίος είναι ο TSI χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους. Από πλευράς πετρελαίου υπάρχει ο TDI κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 115 και τους 150 ίππους.

Το Volkswagen T-Roc έχει καταφέρει να σταθείς σε μια πολύ δύσκολη αγορά, αφού η πληθώρα των SUV δίνει στο αγοραστικό κοινό πάρα πολλές επιλογές. Παρόλα αυτά το γερμανικό μοντέλο έχει πάρει το δικό του δρόμο και με τις αλλαγές που έγιναν οι Γερμανοί πιστεύουν πως μπορεί να πάει ακόμη καλύτερα.