Η Porsche παρουσίασε τις νέες 718 Cayman GT4 και 718 Spyder. Τα δύο γερμανικά μοντέλα υπόσχονται έντονες συγκινήσεις σε όποιον και αν βρεθεί στο τιμόνι τους, αφού η ταχύτητα η πολυτέλεια και η ασφάλεια είναι συνώνυμα της γερμανικής φίρμας. Αυτό που πλέον δεν αποτελεί είδηση είναι το downsized που επιλέχθηκε για τα δύο μοντέλα, που όμως διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Η εξωτερική εμφάνιση και στα δύο μοντέλα έχει τις κλασσικές γραμμές τις γερμανικής φίρμας με τα οβάλ LED φωτιστικά σώματα, τη λεπτή γραμμή με τα φώτα ημέρας, τους αεροδυναμικούς προφυλακτήρες, το διαχύτη και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι συνώνυμο της γερμανικής φίρμας, με τα δερμάτινα bucket καθίσματα, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων.
Η αεροδυναμική είναι αυτό που ήθελαν οι Γερμανοί να τονίσουν και στα δύο νέα μοντέλα. Συγκεκριμένα η 718 Cayman GT4 παράγει βελτιωμένη κάθετη δύναμη κατά 50%, σε σχέση με τον προκάτοχό της. Επιπλέον ο διαχύτης στο πίσω μέρος προσφέρει αυξημένη κάθετη δύναμη κατά 30%. Τέλος, η 718 Spyder διαθέτει την πτυσσόμενη αναδυόμενη αεροτομή, η οποία ενεργοποιείται στα 120 χλμ/ώρα, κρατώντας σταθερό το αυτοκίνητο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες.
Μηχανικά και τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από το Boxer ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 420 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 42,8 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 4,4”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 304 χλμ/ώρα για την 718 Cayman GT4 και τα 301 χλμ/ώρα για την 718 Spyder. Για να υπάρξει το τέλειο φρενάρισμα όπου και όποτε χρειαστεί δημιουργήθηκαν τα κεραμικά φρένα, τα οποία συνδυάζονται με τα ελαστικά της Michelin.
Οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει στον κινητήρα φίλτρο σωματιδίων, καθώς και ένα σύστημα που απενεργοποιεί τη λειτουργία των κυλίνδρων της μιας πλευράς για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει πιεζοηλεκτρικά μπεκ ψεκασμού και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού.
Το σύστημα ενεργής διαχείρισης της ανάρτησης, Porsche Active Suspension Management (PASM) βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα ελατήρια είναι πιο χαμηλά κατά 30 χιλιοστά. Επιπλέον το Porsche Stability Management διαχειρίζεται το σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV) και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Όποια από τις δύο και να προτιμήσει κάποιος μόνο ικανοποιημένος θα μείνει. Μπορεί η 718 Cayman GT4 και η 718 Spyder να είναι δύο διαφορετικά μοντέλα, όμως έχουν το ίδιο DNA. Είναι σίγουρο πως η ταχύτητα, η ασφάλεια και η πολυτέλεια που προσφέρουν μπορεί να συναρπάσει τους πάντες. Άλλωστε η Porsche γνωρίζει πολύ καλά πώς να πετύχει κάτι τέτοιο.