Η σειρά M της BMW είναι ότι καλύτερο έχουν να παρουσιάσουν οι Βαβαροί στην αυτοκίνηση. Είναι αυτονόητο πως οποιοσδήποτε και να βρεθεί στο τιμόνι ενός μοντέλου M, μόνο καλά λόγια έχει να πει. Οι Γερμανοί παρουσίασαν τις νέες X3 M και X4 M, οι οποίες υπόσχονται νέες συγκινήσεις αφού είναι φτιαγμένες για να ανεβάζουν την αδρεναλίνη.

Η κλασσική εμφάνιση της BMW δεν αλλάζει, αφού και τα δύο μοντέλα στη μπροστινή όψη διαθέτουν τη διπλή μάσκα της γερμανικής φίρμας, ενώ οι νευρώσεις στο καπό δείχνουν να είναι πιο επιθετικές. Στο πίσω μέρος τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται, με την X3 M να κρατάει την κλασσική γραμμή με την αεροτομή και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Αντίθετα η X4 M διαθέτει μια πιο Coupe μορφή, με τις δύο μικρές λεπτές αεροτομές μια στο τελείωμα της οροφής και μια στο τελείωμα του πίσω παραθύρου, ενώ η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης την κάνει ακόμα πιο άγρια.

Το βάρος και τον δύο μοντέλων είναι 1.970 κιλά, ενώ διαθέτουν ενισχυμένα πλαίσια. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20” διαστάσεις ελαστικών 255/40 μπροστά και 265/45 πίσω. Η έκδοση Competition προσφέρεται με ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” και διαστάσεις ελαστικών 255/40 μπροστά και 265/40 πίσω. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ δερμάτινα καθίσματα, το M τιμόνι με τα χειριστήρια και η οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μηχανικά και οι δύο θα συνδυάζονται με τον S58 6κύλινδρο Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να είναι 480 ίππους στην βασική έκδοση, ενώ θα ανεβαίνει στους 510 ίππους στην έκδοση Competition. Η μέγιστη ροπή και στις δύο εκδόσεις φτάνει τα 61,1 κιλά, κάτι που είναι όσο ακριβώς χρειάζεται ένας οδηγός για να κάνει ότι θέλει.

Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,2” (4,1” για την έκδοση Competition) κάτι που τις κάνει πολύ γρήγορες για την κατηγορία τους, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Στην έκδοση Competition η τελική ταχύτητα φτάνει στα 285 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται  αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic των 8 σχέσεων, το οποίο περιλαμβάνει μετατροπέα ροπής και το σύστημα Drivelogic, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις, αφού είναι με γόνατα δύο συνδέσμων μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ παράλληλα έχει ενισχυθεί η ακαμψία του αυτοκινήτου. Η BMW έχει προσέξει ιδιαίτερα τα φρένα, τα οποία αποτελούνται από απλούς δίσκους 395 και 370 χιλιοστών, με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω.

Οι νέες BMW X3 M και X4 M έχουν το δικό τους χαρακτήρα και όποιος βρεθεί στο τιμόνι τους θα το απολαύσει στο έπακρο, αφού είναι τόσο δυνατές και γρήγορες. Οι τιμές είναι άγνωστες προς το παρόν, αλλά όπως γνωρίζουμε ενδέχεται να είναι πάνω από τις 100.000€.