Η συνέχεια του Subaru Legacy

Η συνέχεια του Subaru Legacy

Το Legacy όταν το πρωτοεμφάνισε η Subaru το 1989 πίστευε πως μπορεί να γίνει ένα απολύτως οικογενειακό, αλλά και γρήγορο μοντέλο. Από τότε πέρασαν 30 χρόνια και οι Ιάπωνες πέτυχαν το στόχο τους και με το παραπάνω. Αισίως το Legacy μπαίνει στην 7η γενιά του και υπόσχεται εκτός από την άνεση και την ταχύτητα ότι θα είναι και απόλυτα ασφαλές.

Το νέο Legacy βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία ενισχύει την ακαμψία του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχουν και μεγαλύτεροι χώροι στο εσωτερικό. Επιπλέον, με τη μείωση του κέντρου βάρους το αυτοκίνητο πατάει καλύτερα στο δρόμο και η χρήση του τιμονιού γίνεται πιο εύκολη από ποτέ.

Εσωτερικά έρχονται οι μεγαλύτερες αλλαγές. Η πιο σημαντική είναι οθόνη η αφής μεγέθους 11,6”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η κάθετη τοποθέτηση της οθόνης είναι αυτή που πάει κόντρα στο ρεύμα, με τις περισσότερες εταιρείες να τις τοποθετούν οριζόντια. Επιπλέον, υπάρχουν και τέσσερις θύρες USB για να μπορεί να προστεθεί οτιδήποτε θέλει ο οδηγός και οι επιβάτες είτε αυτό είναι Smartphone, είτε είναι οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

Μηχανικά το νέο Subaru Legacy και εδώ έχει να φέρει νέα πράγματα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 260 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 6,1”, ενώ η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 11,8 λίτρα/100χλμ. Για όσους θέλουν τα συνηθισμένα υπάρχει ο γνωστός Boxer κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 182 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 8,4, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 10,5 λίτρα/100χλμ.

Η ασφάλεια είναι το παν για τους Ιάπωνες και όπως αναμενόταν το σύστημα EyeSight της Subaru θα βρίσκεται σε όλες τις εκδόσεις του νέου μοντέλου. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει το Lane Centering Function και το Adaptive Cruise Control. Επιπλέον, περιλαμβάνονται άλλα προαιρετικά συστήματα, όπως οι κάμερες, η προειδοποίηση οχημάτων στη νεκρή γωνία, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και ο ανιχνευτής εμποδίων για την αποφυγή σύγκρουσης.