Νέο Toyota Yaris με 205 ίππους

Νέο Toyota Yaris με 205 ίππους

Η Toyota εδώ και λίγο καιρό είχε υποσχεθεί ότι θα ανακοινώσει ένα καυτό Hatch μοντέλο και αυτό ακριβώς έκανε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με την παρουσίαση του νέου Yaris GRMN. Η πλήρης ονομασία του πολύ δυνατού μοντέλου είναι Yaris Gazoo Racing Masters Nurburgring.

Έχοντας υποστεί το απαραίτητο tuning από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βελτιώσεων, το καυτό νέο Yaris δημιουργήθηκε ως οραματιστής του αυτοκινήτου πόλεων, αντίστοιχο με αυτό του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχει η Toyota στο WRC.

Το κίνητρο έρχεται, όπως είχε υποσχεθεί, από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα αναγκαστικής επαγωγής χωρητικότητας 1,8 λίτρων. Ωστόσο, την ώρα που οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, το Yaris GRMN έρχεται με έναν υπερσυμπιεστή. Οι 205 ίπποι καλπάζουν με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ DSG ή σύστημα τετρακίνησης δεν παρέχονται.

Όπως μαρτυρά και το όνομα του βελτιωτικού οίκου, το νέο μοντέλο διαμορφώθηκε στην πίστα του Nurburgring. Οι τέσσερις αναρτήσεις με την αντιστρεπτική δοκό διαθέτουν κοντά ελατήρια της Sachs για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών. Το όχημα διαθέτει επιπλέον αντιστήριξη, συμπεριλαμβανομένης μιας διαρθρωτικής μπάρας κάτω από την οροφή μεταξύ των μπροστινών αναρτήσεων, γεγονός που ενισχύει τη στρεπτική ακαμψία και τον καλύτερο χειρισμό.

Επίσης, υπάρχει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Torsen που βοηθάει τη μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, ενώ διαθέτει αεριζόμενα δισκόφρενα με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά, και ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17” της BBS, χαρακτηριστικά που κρατάνε τα πάντα υπό έλεγχο.

Το τρίθυρο αμάξωμα διαθέτει ένα συγκεκριμένο bodywork, με ανανεωμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αεροτομή οροφής και πίσω διαχύτη, καθώς και ένα ειδικό χρωματισμό κόκκινο, μαύρο και λευκό, όπως το αγωνιστικό μοντέλο. Ακόμα και το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί, με αγωνιστικά bucket καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι εμπνευσμένο από το Toyota 86, και αλουμινένια πεντάλ, τα οποία χρησιμεύουν στο να τονιστεί ακόμα περισσότερο ότι αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο Yaris.

Αυτό είναι το πρώτο προϊόν της GRMN που θα προσφέρεται στην Ευρώπη, αλλά είναι απίθανο να κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική. Δυστυχώς στοιχεία αναφορικά με τις τιμές και τις αποδόσεις δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει, αλλά αυτές οι αρχικές λεπτομέρειες σίγουρα έχουν θέσει το Yaris GRMN σε προνομιακή θέση απέναντι στο νέο Ford Fiesta ST, το Polo GTI της Volkswagen και το Renault Clio Sport.