Alonso: Θέλω νίκες και podiums

Alonso: Θέλω νίκες και podiums

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1, Fernando Alonso, απέκλεισε το να αποσυρθεί μέχρι να παραδοθεί ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, μετά την αψιμαχία του με την McLaren – Honda, αφού αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας στις τελικές δοκιμές που ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή.

Ο Ισπανός έμεινε δύο φορές, καθώς οι ηλεκτρικές βλάβες τον περιόρισαν να τρέξει σε μόλις 43 γύρους, καταγράφοντας τον 11ο ταχύτερο χρόνο από τους 13 οδηγούς. Το συμβόλαιο του Alonso με τη McLaren λήγει στο τέλος της σεζόν και εκείνος δηλώνει “Θέλω νίκες και βάθρα και αν όλα πάνε στραβά, θα επιτεθώ το επόμενο έτος. Θα μου δώσει μεγαλύτερο κίνητρο για να συνεχίσω. Εγώ δεν θα σταματήσω χωρίς να πετύχω ένα καλό αποτέλεσμα, κάτι το οποίο θεωρώ ότι το αξίζω”.

Η McLaren τερμάτισε στο τέλος των paddock, από την άποψη των γύρων που ολοκληρώνονται από τις 8 ημέρες δοκιμών στη Βαρκελώνη στο Circuit de Catalunya. “Έχουμε μόνο ένα πρόβλημα που είναι η μονάδα ισχύος. Δεν υπάρχει αξιοπιστία και δεν υπάρχει καθόλου δύναμη. Είμαστε 30 χλμ/ώρα κάτω στην ευθεία”, πρόσθεσε ο Alonso.

Η κριτική του Ισπανού υποστηρίχθηκε από τον Αγωνιστικό Διευθυντή της McLaren, Eric Boullier, την Τετάρτη, αφού ανέφερε ότι η Honda είναι σε μεγάλη πίεση, προκειμένου να καταλήξει σε λύση αναφορικά με τα συνεχή προβλήματα αξιοπιστίας τους. Μετά από μια σειρά νέων κανονισμών για τη σεζόν 2017 αναμένονταν να φανεί η McLaren ξανά ως υποψήφια, άπαξ και δεν έχει καταφέρει να κερδίσει ένα Grand Prix από το 2012.

“Αυτή η χρονιά είναι πιο απογοητευτική, επειδή υπάρχουν υψηλές προσδοκίες, λόγω της αλλαγής των κανόνων και νομίζετε ότι μπορείτε να μικρύνετε το κενό”. Ο Alonso, ισχυρίστηκε ότι ακόμα εξακολουθεί να αισθάνεται ότι είναι καλύτερος οδηγός από τους όμοιούς του Hamilton και Vettel. “Αισθάνομαι ταχύτερος εκεί έξω, γι’ αυτό ακριβώς χρειάζομαι έναν κινητήρα που να μπορεί να τρέξει τόσο γρήγορα, όσο οι άλλοι στην ευθεία”.

Η στάση του Alonso ασκεί επιπλέον πίεση στη σχέση μεταξύ της McLaren και του προμηθευτή κινητήρων της Honda, μπροστά στη σεζόν που αναμένεται να ξεκινήσει με το Grand Prix στη Μελβούρνη στις 26 Μαρτίου. Η σύμπραξη των δυο είχε ως στόχο να φέρει πίσω την ένδοξη περίοδο, όταν κέρδισαν 8 παγκόσμια πρωταθλήματα μαζί από τα τέλη της δεκαετίας του ‘80 και στις αρχές του ’90, όταν επανενώθηκαν το 2015. Αντί αυτού, η Honda δεν ήταν σε θέση να παραδώσει έναν κινητήρα ικανό να ανταγωνιστεί στις πρώτες θέσεις του grid.

Ωστόσο, ο εκτελεστικός διευθυντής της McLarenμ Zak Brown, απέρριψε τις εικασίες που ήθελαν τη βρετανική ομάδα να εξετάζει το σπάσιμο των συμβολαίων με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. “Έχουμε ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο”, δήλωσε στο Sky Sports. “Έχουμε κερδίσει πολλά πρωταθλήματα μαζί τους, έχουν τους κατάλληλους ανθρώπους, έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους, επομένως θα εργαστούμε από κοινού”.