Το νέο SUV της Land Rover, το Range Rover Evoque μπαίνει αισίως στη δεύτερη γενιά του και οι Βρετανοί είναι σίγουροι πως θα ξεπεράσει κάθε στόχο από αυτούς που έχουν τεθεί. Η πρώτη γενιά ξεπέρασε τις 800.000 πωλήσεις, κάτι που δείχνει πως και η νέα γενιά αναμένεται να κινηθεί σε υψηλά επίπεδα, αφού είναι ένα από τα περιζήτητα μοντέλα.
Το νέο Range Rover Evoque βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Transverse Architecture, η οποία είναι σχεδιασμένη για υβριδικά μοντέλα, ενώ είναι 13% πιο άκαμπτη από την προηγούμενη. Παρά τη νέα πλατφόρμα το μήκος έμεινε το ίδιο φτάνοντας τα 4,37 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 21 χιλιοστά προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό.
Η μάσκα, με τον προφυλακτήρα και τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα δείχνουν μια ιδιαίτερη κατασκευή εμπρός. Στο πίσω μέρος και εδώ τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα κλέβουν την παράσταση, ενώ συμπληρώνεται με την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό εννοείται πως η πολυτέλεια είναι αυτή που κάνει το νέο μοντέλο ακόμη πιο ελκυστικό. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής των υλικών και τα νέα χρώματα δίνουν μια διαφορετική αίσθηση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μαζί με την οθόνη αφής ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κάνουν παιχνιδάκι τη ζωή του οδηγού. 6 είναι τα συστήματα λειτουργίας που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός General, Eco, Sand, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts και Auto. Ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει και αυτός φτάνοντας συνολικά τα 591 λίτρα.
Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται στο αμάξωμα, αφού το νέο Range Rover Evoque θα διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρη έκδοση, επειδή οι Βρετανοί αποφάσισαν την κατάργηση της 3θυρης έκδοσης. Οι αναρτήσεις έχουν αλλάξει και διαθέτουν μπροστά γόνατα McPherson και υδραυλικά σινεμπλόκ, ενώ πίσω είναι Integral Link.
Μηχανικά οι κινητήρες είτε πετρελαίου, είτε βενζίνης θα είναι όλοι χωρητικότητας 2 λίτρων. Η βασική έκδοση είναι η D150, η οποία φτάνει τους 150 ίππους. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο και είναι δικίνητη. Επιπλέον, θα υπάρχουν και εκδόσεις πετρελαίου με 180 και 240 ίππους. Οι εκδόσεις βενζίνης διαθέτουν δύο επιλογές μια με 200 ίππους και μια με 250. Για όσους δεν αρκούνται στα παραπάνω υπάρχει η έκδοση βενζίνης P300, η οποία διαθέτει τετρακίνηση και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της ZF.
Όλοι οι κινητήρες πλην του D150 συνδυάζονται με τον ηλεκτροκινητήρα 48 Volt, ο οποίος λειτουργεί κάτω από τα 17 χλμ/ώρα έτσι ώστε να πραγματοποιείται μεγαλύτερη οικονομία και να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με τους Βρετανούς μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί και η plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου που θα συνδυάζεται με έναν 3κύλινδρο κινητήρα.
Το νέο Range Rover Evoque έχει ως στόχο να μην αφήσει κανέναν ασυγκίνητο, αφού είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο και απόλυτα αποδοτικό. Με τα 6 προγράμματα οδήγησης δε θα αφήσει κανέναν οδηγό να δυσκολευτεί σε οποιοδήποτε είδος οδοστρώματος, αλλά και με όποιες καιρικές συνθήκες. Από όποια πλευρά και να το δεις είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα SUV.