Οι νέες Porsche 911 Targa 4 και 4S

Οι νέες Porsche 911 Targa 4 και 4S

Η 911 είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής Porsche και κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα καινούργιο είναι αδύνατο να μην ασχοληθεί κάποιος. Οι Γερμανοί αποκάλυψαν την τρίτη εκδοχή της 911 που δεν είναι άλλη από τη νέα Targa, με τις δύο πρώτες να είναι η Coupe και η Cabriolet. Φυσικά όπως είναι γνωστό θα υπάρχουν δύο εκδόσεις η 911 Targa 4 και η 911 Targa 4S.

Το αυστηρά διθέσιο μοντέλο φέρνει μνήμες από την πρώτη Targa του 1965 κυρίως με το άνοιγμα της οροφής. Το τμήμα της οροφής που ανοίγει μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία ανοίγματος ή κλεισίματος σε 19”, ενώ η αποθήκευση της γίνεται αυτόματα πίσω από τα καθίσματα. Στο εμπρόσθιο μέρος έχουμε μια κλασσική 911 με τα LED φωτιστικά σώματα και τις νευρώσεις στο καπό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα φωτιστικά σώματα με τη λεπτή γραμμή που τα κάνει ενιαία, καθώς και η διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Οι επιλογές των ζαντών είναι διαφορετικές μπροστά και πίσω. Η 911 Targa 4 διαθέτει τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” μπροστά, με διαστάσεις ελαστικών 235/40 και 20” πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 295/35. Αντίθετα η 911 Targa 4S προσφέρεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20” μπροστά, με διαστάσεις ελαστικών 245/35 μπροστά και 21” πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 305/30. Επιπλέον, υπάρχουν τα φρένα, με τις 4πίστονες δαγκάνες 330 χιλιοστών για την Targa 4 και 350 χιλιοστών για την Targa 4S.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων. Η οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας διαθέτει πλοηγό για να κάνει τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Τα καθίσματα εκτός από δερμάτινα είναι κόκκινα έτσι ώστε να δημιουργούν αντίθεση με το μαύρο ταμπλό.

Μηχανικά και τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από τον ίδιο κινητήρα έχοντας όμως διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Η 911 Targa 4 είναι με τον 6κύλινδρο Boxer Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 385 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 45,8 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,2”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 289 χλμ/ώρα.

Αντίθετα η 911 Targa 4S μπορεί να έχει τον ίδιο 6κύλινδρο Boxer Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, όμως η μέγιστη ισχύ ανεβαίνει στους 450 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 54 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 304 χλμ/ώρα. και τα δύο μοντέλα συνδυάζονται με το 8τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο, ενώ για όποιον θέλει μπορεί να παραγγείλει στην Targa 4S το μηχανικό κιβώτιο των 7 σχέσεων.

Τα δύο νέα μοντέλα διαθέτουν το σύστημα Porsche Active Suspension Management, το οποίο ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση των αναρτήσεων για υπάρχει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερα κρατήματα σε όποια δυσκολία και αν συναντήσει. Επιπλέον, υπάρχει και το Porsche Torque Vectoring Plus, το οποίο χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό για την κατανομή της ροπής στους τροχούς.

Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν λίγη υπομονή, αφού τα δύο νέα μοντέλα αναμένονται να βρεθούν στις αντιπροσωπείες από τον Αύγουστο και μετά. Όσο για τις τιμές; Στη γερμανική αγορά ξεκινούν από τα 128.486€ για την 911 Targa 4 και από τα 143.956€ για την 911 Targa 4S.