Η νέα Porsche 911 Turbo

Η νέα Porsche 911 Turbo

Πριν λίγο καιρό η Porsche είχε παρουσιάσει τη νέα 911 Turbo S (Porsche 911 Turbo S). Τώρα ήρθε η σειρά της απλής έκδοσης 911 Turbo. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα, ενώ η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης την κάνει πιο επιθετική. Σύμφωνα με τους Γερμανούς το νέο μοντέλο παράγει περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση κατά 15%.

Η 911 Turbo είναι 50 κιλά πιο βαριά από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το μπροστινό μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο κατά 4,2 εκατοστά και το πίσω κατά 1 εκατοστό. Οι ζάντες αλουμινίου έρχονται με διαφορετικές διαστάσεις όπως είναι άλλωστε και στην 911 Turbo S. Μπροστά είναι μεγέθους 20” με διαστάσεις ελαστικών 255/35 μπροστά και πίσω 21” με διαστάσεις ελαστικών 315/30.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζει αμέσως το GT Sport δερμάτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων. Τα δερμάτινα καθίσματα και οι επενδύσεις είναι σε μπεζ χρώμα για να δημιουργούν αντίθεση με το μαύρο. Επιπλέον, τα καθίσματα έχουν 14 διαφορετικές ρυθμίσεις, ενώ υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 10,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, καθώς και το ηχοσύστημα της Bose.

Κάτω από το καπό κρύβεται ο 6κύλινδρος Twin-Turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 580 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 76,4 κιλά. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 40 ίππους, ενώ η ροπή είναι 4 κιλά περισσότερη. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,8”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.

Η νέα 911 Turbo διαθέτει το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM), ενώ το σύστημα PDCC βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες είναι από ατσάλινους δίσκους με διάμετρο 408 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω έχουν διάμετρο 380 χιλιοστά. Φυσικά, για όποιον θέλει υπάρχουν και τα κεραμικά φρένα με τις 10πίστονες δαγκάνες διαμέτρου 420 χιλιοστών.

Στο βασικό εξοπλισμό βρίσκεται η ενεργή ανάρτηση, η οποία συνδυάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αντίθετα στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε τη σπορ ηλεκτρικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά ένα εκατοστό, το Sport Package, το Lightweight Package, και τη σπορ εξάτμιση. Για όσους δε γνωρίζουν το Lightweight Package προσφέρει πιο ελαφριά καθίσματα, ενώ πίσω δεν υπάρχουν καθίσματα μειώνοντας έτσι κατά 30 κιλά το βάρος. Αντίθετα το Sport Package προσφέρει μαύρες ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες και τα Exclusive Design πίσω φωτιστικά σώματα.

Η 911 Turbo μπορεί να μην έχει τη δύναμη και τις επιδόσεις της 911 Turbo S, αφού υστερεί κατά 60 ίππους, όμως δεν παύει να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει απόλυτα τον οδηγό του. Όσο για τις τιμές; Στη γερμανική αγορά η 911 Turbo Coupe ξεκινά από 180.811€, ενώ η έκδοση 911 Turbo Cabriolet ξεκινά από 194.035€. Η επιλογή δική σας.