Είναι Porsche, είναι η 911 Turbo S και είναι πιο ισχυρή της γερμανικής φίρμας. Οι Γερμανοί την παρουσίασαν με κάθε επισημότητα και παρουσιαστή τον Mark Webber, με τον Αυστραλό πρώην οδηγό της F1 να ανακοινώνει πως είναι η ταχύτερη και η ασφαλέστερη όλων των εποχών. Το νέο μοντέλο διατηρεί τα δύο αμαξώματα που έχει Coupe και Cabrio, με αυξημένο το μήκος κατά 45 χιλιοστά και πλάτος κατά 20 χιλιοστά.
Στην εξωτερική εμφάνιση ο προφυλακτήρας έχει τα κλασσικά ανοίγματα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ τα LED Matrix φωτιστικά σώματα παραμένουν στην κλασσική γραμμή του γερμανικού μοντέλου. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα μονοκόμματα LED φωτιστικά σώματα, η αεροτομή και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20” μπροστά και 21” πίσω, με διατάσεις ελαστικών 255/35 μπροστά και 315/30 πίσω.
Στο εσωτερικό το γερμανικό μοντέλο διαθέτει το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ενώ αυτό που ξεχωρίζει και όπως φαίνεται αλλάζει είναι ο πίνακας οργάνων, που αναμιγνύει το αναλογικό κομμάτι με το ψηφιακό και φυσικά η οθόνη αφής μεγέθους 10,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα κόκκινα δερμάτινα καθίσματα τονίζουν στο μέγιστο την πολυτέλεια των Γερμανών, με τα αλουμινένια πεντάλ να διατηρούν το σπορ χαρακτήρα της. Επιπλέον, το ηχοσύστημα της Bose προσφέρει τον τέλειο ήχο.
Μηχανικά η νέα Porsche 911 Turbo S τροφοδοτείται από τον Boxer κινητήρα με τα δύο VTG Turbo, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 640 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 81,6 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,6”, (2,7” η Cabrio), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο PDK κιβώτιο των 8 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.
Το γερμανικό μοντέλο σίγουρα θα γίνει ανάρπαστο, αφού ποιος δε θα ήθελε να έχει στα χέρια του την πιο ισχυρή και ασφαλέστερη Porsche 911 Turbo S της ιστορίας; Όσο για την τιμή; Η έκδοση Coupe κοστολογείται κοντά στα 180.000€. Μπορεί να μην είναι για όλους αλλά αξίζει και με το παραπάνω.