Η Maserati παρουσίασε ένα νέο μοντέλο μπαίνοντας για τα καλά στην ηλεκτροκίνηση. Πρόκειται για τη Grecale, η οποία εκτός από ήπιες υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να έχει και μια αμιγώς ηλεκτρική. Το ιταλικό SUV έχει μήκος 4,84 μέτρα, πλάτος 2,16 μέτρα μαζί με τους καθρέπτες, ύψος 1,67 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,90 μέτρα.
Εξωτερικά δεσπόζει η μεγάλη μαύρη μάσκα με την τρίαινα να βρίσκεται στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να την κάνουν πιο επιθετική. Στις θέσεις των προβολέων ομίχλης υπάρχει ένα μαύρο πλαίσιο που βοηθάει στη καλύτερη ροή του αέρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ο διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό η πολυτέλεια περισσεύει. Τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις κίτρινες ραφές, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Τρεις ψηφιακές οθόνες κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι. Η πρώτη είναι για τον πίνακα οργάνων, δεύτερη αφής μεγέθους 12,3”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ υπάρχει και μια τρίτη μεγέθους 8,8”, η οποία είναι για τον έλεγχο του κλιματισμού. Επιπλέον, στο ταμπλό υπάρχει και ένα ψηφιακό ρολόι.
Μηχανικά θα υπάρχουν τρείς επιλογές. Η πρώτη είναι η GT, η οποία τροφοδοτείται από το ήπιο υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους. Η δεύτερη επιλογή θα είναι η Modena που θα έχει το ίδιο κινητήριο σύστημα, αλλά η μέγιστη ισχύ θα φτάνει τους 330 ίππους, ενώ η τρίτη επιλογή είναι Trofeo, η οποία θα διαθέτει το V6 κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 530 ίππους.
Στην τελευταία επιλογή το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3,8”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 285 χλμ/ώρα. Για τις άλλες δύο εκδόσεις ακόμα δεν έγιναν γνωστά τα αντίστοιχα στοιχεία. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Επιπλέον, η Modena και η Trofeo διαθέτουν μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ προαιρετικά υπάρχει και η αερανάρτηση με τα 6 διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης.
Η Maserati Grecale φέρνει μια νέα εποχή στην αυτοκίνηση μπαίνοντας σε μια πολύ δύσκολή κατηγορία με πάρα πολλές επιλογές. Φυσικά, το να έχει κάποιος μια Maserati είναι κάτι διαφορετικό, αφού οι Ιταλοί γνωρίζουν πολύ καλά πως να κάνουν τη διαφορά. Εμείς σίγουρα θα θέλαμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο στα χέρια μας. Εσείς;