Η νέα ισχυρή BMW M2

ByXenofwntas

16/10/2022 , ,

Η BMW παρουσίασε επίσημα τη νέα M2, η οποία είναι σαφώς πιο ισχυρή, μεγαλύτερη, αλλά έχει μεγαλύτερο βάρος σε σχέση με την απερχόμενη. Το γερμανικό μοντέλο μπαίνει στη δεύτερη γενιά του θέλοντας να εντυπωσιάσει ακόμη και τον πιο δύσπιστο. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία είναι ότι δημιουργήθηκε έχοντας μόνο θερμικό κινητήρα αρνούμενη να μπει στην εποχή του ηλεκτρισμού.

Η νέα M2 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Cluster Architecture, με το συνολικό μήκος να φτάνει τα 4,58 μέτρα, το πλάτος τα 1,88 μέτρα, το ύψος τα 1,40 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,74 μέτρα. Το συνολικό βάρος φτάνει τα 1.775 κιλά. Η διπλή μάσκα έχει κάθετες γραμμές με το λογότυπο M2 να βρίσκεται στην αριστερή πλευρά. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ απουσιάζουν οι προβολείς ομίχλης.

Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός. Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν ένα ιδιαίτερο σχήμα, ενώ ξεχωρίζει η πολύ λεπτή αεροτομή και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” μπροστά και 20” πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 275/35 και 285/30 αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως οι δύο ψηφιακές οθόνης. Πρόκειται για την οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3” και μια αφής μεγέθους 14,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα σπορ δερμάτινα καθίσματα από Sensatec/Alcantara, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας.

Μηχανικά η νέα M2 τροφοδοτείται από τον 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 460 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 56 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 4,1”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Παρόλα αυτά για όσους θέλουν μπορεί να αφαιρεθεί ο περιοριστής μέσω του πακέτου M Driver’s Package και η τελική ταχύτητα να ανέβει στα 285 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή το 8τάχυτο αυτόματο M Steptronic, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Παράλληλα για όσους θέλουν υπάρχουν και τα paddle shift πίσω από τιμόνι για πιο γρήγορες αλλαγές. Η νέα BMW M2 διαθέτει το ενεργό μπλοκέ διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα και το ESP, ενώ το σύστημα διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί διαφορετικά από αυτό της M4. Τα φρένα της M2 είναι με τις 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και τις μονοπίστονες πίσω.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης M Traction Control είναι στο βασικό εξοπλισμό όπως και τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με τα ελατήρια μπροστά να έχουν ρυθμιστεί να είναι πιο σκληρά, ενώ πίσω υπάρχει μια πιο ήπια ρύθμιση. Σίγουρα, όλα τα παραπάνω προσφέρουν μια πολύ δυνατή και ελκυστική M2, η οποία παραμένει με θερμικό κινητήρα, αλλά ίσως να είναι λίγο χειρότερη η εμφάνιση σε σχέση με την απερχόμενη. Όπως και να έχει πάντως δεν παύει να είναι μια M2 που συναρπάζει.