Το Honda Civic μπαίνει στην 11η γενιά και ομολογούμε πως οι Ιάπωνες μας έφεραν μνήμες από τα παλιά, αφού η Sedan έκδοση που παρουσιάστηκε θα λέγαμε πως το σχήμα της μας θυμίζει κάτι από τι δεκαετία του 80 ή του 90. Φυσικά, μπορεί να μην έχει καμία σχέση με εκείνα τα χρόνια, αφού είναι πιο σύγχρονο και πιο πολυτελής από ποτέ, αλλά σχεδιαστικά θα λέγαμε πως δε μας ενθουσίασε.
Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες η μάσκα έχει μικρύνει αρκετά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με τα LED φωτιστικά σώματα να είναι πιο μακριά. Ο προφυλακτήρας μπροστά έχει τα κατάλληλα ανοίγματα για την καλύτερη ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα και η πολύ λεπτή αεροτομή.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 10,2” και μια αφής μεγέθους 7” ή 9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν το πήχη της πολυτέλειας. Επιπλέον, υπάρχει το ηχοσύστημα της Bose με τα 12 ηχεία, τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto και ο ασύρματος φορτιστής για τα smartphone.
Μηχανικά το ιαπωνικό μοντέλο θα τροφοδοτείται με το VTEC Turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 24,4 κιλά. Επιπλέον, στην Αμερική θα υπάρχει και ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 158 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 19,1 κιλά.
Όπως ήταν αναμενόμενο το Honda Civic Sedan διαθέτει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας μέσα από το Honda Sensing, το οποίο περιλαμβάνει νέα κάμερα και 8 αισθητήρες. Μερικά από τα συστήματα ασφαλείας είναι το ενεργό Cruise Control, η αναγνώριση πεζών, ποδηλάτων και σημάτων κυκλοφορίας, το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, το σύστημα βοήθειας μποτιλιαρίσματος, το σύστημα πρόληψης λανθασμένης εκκίνησης εμπρός και πίσω και το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.
Η παραγωγή της Sedan έκδοσης θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στον Καναδά, με τις πωλήσεις να ξεκινούν από την Αμερική τους επόμενους μήνες. Όσο για τη Hatchback έκδοση αυτή αναμένεται να αποκαλυφθεί στο τέλος τους έτους, με την παραγωγή να πηγαίνει στο εργοστάσιο της Honda στην Indiana των Η.Π.Α., αφού το εργοστάσιο της ιαπωνικής φίρμας στο Swindon της Μεγάλης Βρετανίας μέχρι το τέλος του έτους θα κλείσει οριστικά.