Το ανανεωμένο SEAT Ibiza

ByXenofwntas

16/05/2021 ,

To SEAT Ibiza συνεχίζει ακάθεκτο στην αγορά αυτοκίνητου. Οι Ισπανοί αποκάλυψαν το ανανεωμένο μοντέλο τους, το οποίο ευελπιστούν πως θα κινηθεί ικανοποιητικά στις πωλήσεις. Άλλωστε αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις που κάνει τόσα χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου. Το Ibiza πλέον ενσωματώνει την τεχνολογία LED στα φωτιστικά σώματα ακόμα και στη βασική έκδοση. Τέσσερα θα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού και είναι τα Reference, Style, Xcellence και FR. Επιπλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και δύο νέα χρώματα που είναι τα Sapphire Blue και Asphalt Blue.

Η σχεδίαση του είναι αρκετά επιθετική, με τη μάσκα και τα ανοίγματα στον προφυλακτήρα να βοηθούν την καλύτερη ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Το σήμα της SEAT πλέον προσφέρεται σε δίχρωμο φινίρισμα αλλάζοντας τα δεδομένα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Τα νέα σχέδια από τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17” και 18” δίνουν μια άλλη όψη στο ανανεωμένο μοντέλο.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζει το νέο μαλακό ταμπλό καθώς και η διχρωμία που υπάρχει. Τα καθίσματα είναι καλύτερης ποιότητας, ενώ το νέο σπορ δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι από Nappa με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 10,2” και μια αφής μεγέθους 8,2” ή 9,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.

Επιπλέον, υπάρχουν και οι φωτιζόμενοι αεραγωγοί που δημιουργούν μια πιο ζεστή ατμόσφαιρα. Το σύστημα Wireless Full Link, με τα Android Auto και Apple CarPlay κάνουν τη συνδεσιμότητα παιχνίδι για τον οδηγό και τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 355 λίτρα, ενώ μεγαλώνει αρκετά με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Μηχανικά το ανανεωμένο SEAT Ibiza θα διαθέτει κινητήρες βενζίνης και συμπιεσμένου φυσικού αεριού (CNG). Πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις βενζίνης και μια φυσικού αερίου. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει τον MPI κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 80 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 9,4 κιλά. Η επόμενη επιλογή είναι με τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να είναι 90 και 110 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 17,8 και τα 20,3 κιλά αντίστοιχα.

Η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης είναι με τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά. Τέλος, υπάρχει και ο κινητήρας φυσικού αερίου TGI χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 90 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 16,3 κιλά. Εκτός της τελευταίας έκδοσης που συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, όλες οι υπόλοιπές συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο, είτε με το αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη.

Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο το Ibiza γίνεται πιο ασφαλές από ποτέ. Στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνονται τα Travel Assist, ημιαυτόματη οδήγηση, Lane Assist, Side Assist, Traffic Sign Recognition και High Beam Assist. Το ανανεωμένο SEAT Ibiza σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε 100% στην έδρα της SEAT στη Βαρκελώνη, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της ισπανικής εταιρείας στο Martorell. Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε την τιμολογιακή πολιτική.