Η BMW παρουσίασε στην Αμερική τη νέα M3 CS. Οι Γερμανοί εκμεταλλευτήκαν τον 24ώρο αγώνα της Daytona για να αποκαλύψουν το νέο τους όπλο. Η νέα M3 CS διαθέτει περισσότερη ισχύ, ενώ έχει ειδικές ρυθμίσεις για όποιον θέλει να την οδηγήσει μέσα σε πίστα. Επιπλέον, έχει χαμηλότερο βάρος από την Μ3 Competition, κάτι που την κάνει ακόμη πιο γρήγορη, με το συνολικό της βάρος είναι 1.785 κιλά. Για να επιτευχθεί η μείωση του βάρους χρησιμοποιήθηκαν ανθρακονήματα στην οροφή, στο καπό, στο εμπρός splitter, στις εισαγωγές αέρα μπροστά, στα καλύμματα των καθρεπτών, στον πίσω διαχύτη και στην πίσω αεροτομή.
Όπως φαίνεται η σχεδίαση είναι άκρως επιθετική με τη διπλή μάσκα και τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας. Στο πίσω μέρος και εδώ ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η πολύ λεπτή αεροτομή και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις Gold Bronze ή μαύρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου μεγέθους 19” μπροστά και 20” πίσω, με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και διαστάσεις 275/35 μπροστά και 285/30 πίσω.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μαύρα δερμάτινα bucket καθίσματα M Carbon με τις κόκκινες ραφές. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα paddle shift, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον πήχη της πολυτέλειας. Παράλληλα, υπάρχουν και οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, υπάρχει προαιρετικά και η οθόνη head-up display για να μην αποσπάτε η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Το BMW Live Cockpit Professional διαθέτει λειτουργίες όπως το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, το BMW Intelligent Personal Assistant, ασύρματη φόρτιση για smartphone, και Wi-Fi.
Κάτω από το καπό κρύβεται ο 6κύλινδρος κινητήρας M Twin-Turbo χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 550 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 66,2 κιλά. Για να γίνει αυτό και να έχουμε την αύξηση των 40 επιπλέον ίππων από την M3 Competition τα δύο Turbo δουλεύουν με πίεση 2,1 bar από 1,7. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,4”, ενώ το 0-200 επιτυγχάνεται σε 11,1”. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 302 χλμ/ώρα, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive.
Το σύστημα Active M Differential μπορεί να δώσει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, αλλάζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αφήνοντας τον οδηγό να απολαύσει περισσότερο την οδήγηση. Επιπλέον, προσφέρεται το σύστημα Drivelogic, ενώ υπάρχουν και τα paddle shift στο τιμόνι για ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές. Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις που θέλει μέσω των τριών προφίλ πού είναι για άνεση, σπορ επιδόσεις και οδήγηση στην πίστα. Το M Traction Control περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό έχοντας 10 διαφορετικές επιλογές λειτουργείας.
Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μπορούν να ελέγξουν τη γωνία Camber στον κάθε άξονα, ενώ ρυθμίζουν και το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic. Στη βασική έκδοση τα φρένα είναι με τους αεριζόμενους δίσκους, ενώ προαιρετικά για όσους θέλουν υπάρχουν και τα M Carbon με τους κεραμικούς δίσκους. Τέλος, η κατασκευή της εξάτμισης είναι από τιτάνιο.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται Comfort Access, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηχοσύστημα Harman Kardon και τα συστήματα Park Distance Control, Front Collision Warning, Lane Departure Warning και Speed Limit Info. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν σύστημα συναγερμού, αυτόματη λειτουργία του πορτμπαγκάζ και τα συστήματα Driving Assistant και Parking Assistant.
Για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να βιαστούν, αφού όπως ανακοινώθηκε η νέα BMW M3 CS θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή χωρίς όμως οι Γερμανοί να ανακοινώνουν το συνολικό αριθμό. Η παραγωγή θα διαρκέσει μόλις 11 μήνες και θα είναι από το Μάρτιο του 2023 έως και το Φεβρουάριο του 2024 και θα γίνει στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο. Το πόσα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν είναι άγνωστο, αλλά όπως και να έχει εμείς θα θέλαμε ένα. Εσείς;