Πριν από περίπου ένα μήνα η Honda αποκάλυψε τη Sedan έκδοση της 11ης γενιάς του Civic (Honda Civic Sedan). Τώρα οι Ιάπωνες αποκάλυψαν τη Hatchback έκδοση, η οποία είναι αυτή που έχουμε συνηθίσει στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο μοντέλο είναι 12,4 εκατοστά μικρότερο από τη Sedan έκδοση, αλλά δεν υστερεί στους χώρους καθόλου.

Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες μπροστά υπάρχει η μικρότερη μάσκα, με τον προφυλακτήρα να είναι έχει πολλά μικρά ανοίγματα για την καλύτερη ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Τα LED φωτιστικά σώματα διαθέτουν και τα LED φώτα ημέρας, ενώ υπάρχουν και οι προβολείς ομίχλης. Στο πίσω μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει και ενώνονται μεταξύ τους με μια λεπτή κόκκινη γραμμή, ενώ υπάρχει η μικρή αεροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης.  

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 10,2” και μια αφής μεγέθους 7” ή 9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Επιπλέον, υπάρχουν τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματος φορτιστής για τα smartphone, καθώς και το ηχοσύστημα της Bose με τα 12 ηχεία.

Από μηχανικής πλευράς στην Αμερική θα υπάρχουν οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται και στη Sedan έκδοση. Πρόκειται για το VTEC Turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 24,4 κιλά, καθώς και τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 158 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 19,1 κιλά.

Στην Ευρώπη πιθανότατα θα δούμε τον Turbo VTEC των 1.500 κ.εκ. με τους 180 ίππους, αλλά οι πληροφορίες θέλουν να υπάρχει και ένα υβριδικό σύστημα που θα αποτελείται από τον κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 131 ίππους.

Όπως αναμενόταν θα υπάρχουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας, όπως κάμερα οπισθοπορείας, 8 αισθητήρες, αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, σύστημα πρόληψης λανθασμένης εκκίνησης εμπρός και πίσω, ενεργό Cruise Control με πιο ομαλό φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα βοήθειας μποτιλιαρίσματος.

Το νέο Civic μπορεί να άλλαξε οπτικά, αλλά όπως και να έχει παραμένει ένα ιαπωνικό μοντέλο που γράφει τη δική του ιστορία. Άλλωστε οι 11 γενιές δηλώνουν όχι μόνο πως είναι ένα από τα προτιμητέα αυτοκίνητα του αγοραστικού κοινού, αλλά και πως οι Ιάπωνες δεν έχουν σκοπό να το σταματήσουν, αφού όπως φαίνεται είναι και το αγαπημένο τους.