Η εκπληκτική M8

Η BMW αποκάλυψε τη νέα M8. Το νέο δυνατό μοντέλο της γερμανικής φίρμας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις Coupe και Convertible. Σαφώς οι Γερμανοί θέλουν να καταπλήξουν με το νέο τους μοντέλο και όπως φαίνεται το κατάφεραν και με το παραπάνω. Το συνολικό βάρος της M8 Coupe φτάνει τα 1.885 κιλά, ενώ της M8 Convertible ανεβαίνει στα 2.010 κιλά. Η μεγάλη γνωστή διπλή μάσκα είναι σε μαύρο χρώμα, ενώ ο αεροδυναμικός προφυλακτήρας με τα ανοίγματα προσφέρει καλύτερη ροή αέρα για την ψύξη του κινητήρα.

Οι νευρώσεις στο καπό της δίνουν έναν εντυπωσιακό σχηματισμό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει αμέσως η πολύ λεπτή αεροτομή, ο διαχύτης και φυσικά η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το λογότυπο M είναι σε περίοπτη θέση, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα καταλαμβάνουν ένα σημαντικό κομμάτι στο πίσω μέρος. Το πακέτο M Carbon Exterior και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, αλλά και οι προαιρετικές των 20”, με διαστάσεις ελαστικών 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.

Μηχανικά η νέα M8 τροφοδοτείται από το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 600 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 76,4 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,3”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για τους πιο απαιτητικούς μπορεί να αφαιρεθεί ο περιοριστής ταχύτητας με την τελική ταχύτητα να ανεβαίνει στα 305 χλμ/ώρα.

Όσοι πάλι δεν αρκούνται σε όλα αυτά υπάρχουν και η Competition έκδοση, η οποία διαθέτει πιο επιθετικό bodykit και κομμάτια από ανθρακονήματα στην οροφή, τους καθρέπτες και την αεροτομή. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι λίγο πιο δυνατός με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 625 ίππους, χωρίς να αλλάζει η ροπή. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,2”, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια.

Η γερμανική φίρμα εξοπλίζει όλες τις νέες M8, με το M Mode, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Πρόκειται για τα Road, Sport και Track. Επιπλέον, υπάρχει και το Setup κουμπί, το οποίο μπορεί να αλλάξει 5 παραμέτρους του αυτοκινήτου. Αυτές οι αλλαγές γίνονται στο σύστημα διεύθυνσης (Comfort, Sport), στον κινητήρα (Efficient, Sport, Sport Plus), στην ανάρτηση (Comfort, Sport, Sport Plus), στα φρένα (Comfort, Sport) και στο M xDrive σύστημα τετρακίνησης (4WD, 4WD Sport, 2WD).

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της νέας M8 είναι η τεχνολογία M xDrive, η οποία επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από τετρακίνητο σε πισωκίνητο. Το βασικό πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να πηγαίνει στους πίσω τροχούς. Στο πρόγραμμα M Dynamic-4WD Sport, αυξάνεται το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα, ενώ μπορεί να φτάσει έως και το 100% δίνοντας απόλυτα πίσω κίνηση.

Μπορεί η νέα M8 να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα όμως οι Γερμανοί έπρεπε να ενισχύσουν το φρενάρισμα έτσι ώστε ακόμα και σε τόσο υψηλές ταχύτητες να είναι αποτελεσματικό. Έτσι δημιουργήθηκαν τα κεραμικά φρένα με δίσκους 395 χιλιοστών μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες και 380 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονες δαγκάνες. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και τα M Carbon κεραμικά φρένα με δίσκους 400 χιλιοστών μπροστά και 380 πίσω.

Η νέα BMW M8 θα ξεκινήσει την παραγωγή το Σεπτέμβριο, ενώ αργότερα μέσα στο έτος θα αποκαλυφθεί και η M8 Gran Coupe. Σίγουρα για να αποκτήσει κάποιος τη νέα M8 θα πρέπει να υπολογίσει να έχει αρκετά χρήματα στο πορτοφόλι του. Όμως όταν βρεθεί στη θέση του οδηγού είμαστε σίγουροι πως θα την απολαύσει και με το παραπάνω.