Η ανοιχτή έκδοση του T-Roc

Η ανοιχτή έκδοση του T-Roc

Βλέποντας τον τίτλο μπορεί κάποιος να σκεφτεί πώς γίνεται αυτό; Ποιος είπε όμως πως τα SUV δε μπορούν να διατεθούν και ανοιχτή έκδοση; Η Volkswagen έρχεται να κάνει την έκπληξη στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που θα γίνει στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο, παρουσιάζοντας την ανοιχτή έκδοση του T-Roc. Οι Γερμανοί φαίνονται διατεθειμένοι να αλλάξουν τα δεδομένα της κατηγορίας των SUV, αφού μια τέτοια κίνηση σίγουρα θα προσφέρει άλλη οπτική.

Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,26 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,52 μέτρα. Ο οδηγός θα βρίσκεται σχεδόν 60 εκατοστά από το έδαφος, ενώ οι πίσω επιβάτες θα είναι 61,6 εκατοστά, κάτι που δείχνει πως πίσω είναι ελαφρώς πιο ψηλό. Η εμφάνιση δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το T-Roc που κυκλοφορεί. Οι γραμμές παραμένουν ίδιες, με τη μεγάλη διαφορά να εντοπίζεται στην οροφή.

Το Volkswagen T-Roc Cabriolet θα διαθέτει μαλακή οροφή, η οποία θα απαιτεί μόλις 9” για να ανοίξει και να κλείσει έως και ταχύτητες 30 χλμ/ώρα. Εκτός όμως από αυτό το ανοιχτό μοντέλο θα είναι δίπορτο, κάτι που εντυπωσιάζει, αφού αλλάζει κάπως το σχήμα του αυτοκινήτου που έχουμε συνηθίσει στην 5θυρη μορφή του.

Στο εσωτερικό ούτε και εδώ υπάρχουν αλλαγές. Όλα είναι ίδια με το T-Roc που κυκλοφορεί, με τις δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ο χώρος για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικός, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 284 λίτρα.

Από μηχανικής πλευράς το T-Roc Cabriolet θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης. Η βασική έκδοση θα είναι με το γνωστό 3κύλινδρο TSΙ κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 115 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 20,3 κιλά. Η πιο ισχυρή επιλογή αφορά στον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά. Ο 3κύλιδρος κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο 1,5 TSI με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Η ασφάλεια για τους Γερμανούς παίζει σημαντικό ρόλο και για αυτό το λόγο επέλεξαν να υπάρχει πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα. Σε περίπτωση υπέρβασης της πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων. Το Volkswagen T-Roc Cabriolet αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του την ερχόμενη άνοιξη, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Osnabruck της Γερμανίας.