Η Genesis παρουσιάζοντας το G70 ευελπιστεί πως θα τονώσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά αυτοκινήτου, αφού οι ιθύνοντες της εταιρείας λένε πως το νέο τους μοντέλο περνάει σε άλλο επίπεδο την οδήγηση. Το νέο G70 είναι το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που όμως δε ξεφεύγει από την πολυτέλεια που προσδίδουν οι Κορεάτες.
Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που αναδεικνύει για το πώς θα είναι τα μελλοντικά μοντέλα της Genesis. Η εξωτερική εμφάνιση δείχνει εξαρχής ένα σπορ μοντέλο που όμως είναι καθαρά οικογενειακό. Η μεγάλη μάσκα, με τα LED DRL φωτιστικά σώματα που διαθέτουν και φώτα ημέρας, αλλά και ο προφυλακτήρας με τα ανοίγματα είναι αυτά που δίνουν μια επιθετική μορφή στην μπροστινή όψη. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, με τα ελαστικά της Pirelli.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης, με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τα LED φωτιστικά σώματα και το σήμα της εταιρείας, το οποίο παραπέμπει περισσότερο σε πολυτελές αυτοκίνητο παρά σε σπορ μοντέλο. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η LCD οθόνη αφής μεγέθους 8”, με το σύστημα πολυμέσων, καθώς και το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι. Τα δερμάτινα αεριζόμενα καθίσματα από Nappa, μαζί με το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων μεγαλώνουν την πολυτέλεια στο εσωτερικό.
Πέντε θα είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού Advanced, Elite, Prestige, Dynamic και Sport. Εκτός της οθόνη με το σύστημα πολυμέσων, προσφέρονται τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και το ψηφιακό ραδιόφωνο, με το ηχοσύστημα των 15 ηχείων συνολικής απόδοσης 660 Watt. Επιπλέον υπάρχει ασύρματος φορτιστής και κάμερα οπισθοπορείας για άνετο παρκάρισμα.
Μηχανικά στην ευρωπαϊκή αγορά θα κυκλοφορήσει με τον Turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 252 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,8 κιλά. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Για όσους δεν αρκούνται σε αυτό υπάρχει και η πιο ισχυρή έκδοση με τον V6 Twin Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 365 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 51,9 κιλά.
Εκτός τους 7 αερόσακους, τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει είναι η αποφυγή σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών, το έξυπνο σύστημα ελέγχου ταχύτητας με το Stop & Go, το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, το σύστημα διατήρησης λωρίδας, η προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού και η προειδοποίηση τυφλών σημείων.
Το Genesis G70 όπως φαίνεται θέλει να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά θέτοντας υψηλούς στόχους, αφού συνδυάζει τόσο τις δυνατές επιδόσεις, όσο και την πολυτέλεια, κάτι που για τους Κορεάτες πλέον είναι συνώνυμο.