Το νέο ισχυρό Megane R.S. Trophy

Το νέο ισχυρό Megane R.S. Trophy

Η Renault αποκάλυψε το νέο Megane R.S. Trophy, το οποίο υπόσχεται έντονες συγκινήσεις, αφού είναι ένα αυτοκίνητο δρόμου, το οποίο όμως μπορεί να αποδώσει τέλεια και στην πίστα. Οι Γάλλοι είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι με το καινούργιο τους μοντέλο, αφού είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Renault Sport που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Οι αλλαγές στο νέο μοντέλο είναι αρκετές σε σχέση με το προηγούμενο. Διατίθεται σε κίτρινο χρώμα το οποίο είναι συνώνυμο των μοντέλων Trophy, ενώ η μάσκα στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει αμέσως με το τεράστιο σήμα της γαλλικής εταιρείας, αλλά και τα φωτιστικά σώματα, με τους προβολείς ομίχλης που έχουν ακόμα πιο ξεχωριστό σχεδιασμό.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που ξεκινούν από το αμάξωμα και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ, αλλά και ο διαχύτης, με την μεγάλη απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο. Φυσικά, δεσπόζει η πίσω αεροτομή και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με τα ελαστικά Bridgestone Potenza S001 και διαστάσεις 245/35.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα bucket δερμάτινα καθίσματα με Alcantara της Recaro, τα οποία είναι τοποθετημένα 20 χιλιοστά χαμηλότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων και ο επιλογέας ταχυτήτων, μαζί με τη μεγάλη οθόνη αφής πολυμέσων το κάνουν ακόμα πιο όμορφο εσωτερικά. Επιπλέον, ο οδηγός στον πίνακα οργάνων μπορεί να παρακολουθεί και σύστημα τηλεμετρίας του αυτοκινήτου.

Το σασί οι Γάλλοι λένε πως είναι ότι καλύτερο έχουν κατασκευάσει μέχρι σήμερα. Διαθέτει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση κατά την έξοδο από τις στροφές, 25% ισχυρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σκληρά ελατήρια και 10% σκληρότερες ράβδους προστασίας κατά των κυλίνδρων.

Το νέο Megane R.S. Trophy κάνει ντεμπούτο με ένα νέο Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,8 λίτρων, που προέρχεται από τη συνεργασία Renault – Nissan Alliance, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 42,8 κιλά. Η σημαντική αύξηση της ισχύος οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, ειδικά για τον υπερσυμπιεστή και το σύστημα εξάτμισης. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αντίστοιχο αυτόματο EDC.

Ο υπερσυμπιεστής περιστρέφεται γύρω στις 200.000 σ.α.λ. και διαθέτει ένα κεραμικό σύστημα ρουλεμάν, το οποίο έχει κατασκευαστεί από χάλυβα κάτι που σημαίνει πως είναι πιο ελαφρύ, σκληρότερο και ομαλότερο, ενώ βοηθά στη μείωση της τριβής. Στην πραγματικότητα, αυτή η τεχνολογία μειώνει την τριβή κατά το 1/3 σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα Turbo κινητήρα. Αυτό με τη σειρά του εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας είναι σε θέση να περιστρέφεται ταχύτερα, βοηθώντας την επιτάχυνση και την απόκριση.

Το νέο μοντέλο διαθέτει ισχυρότερη ανάρτηση, τέσσερα υδραυλικά αμορτισέρ και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το τελευταίο και ισχυρότερο R.S. επωφελείται από την προηγμένη τεχνολογία και τις καινοτομίες της Renault Sport, όπως το σύστημα τετρακίνησης 4CONTROL. Η εξάτμιση της Akrapovic με τις νέες βαλβίδες προσφέρει αυξημένη ροή αέρα και έναν υπέροχο ήχο.

Το Megane R.S. Trophy προσφέρει ένα ιδανικό φρενάρισμα όποτε χρειαστεί, με τα φρένα της Brembo και τις κόκκινες δαγκάνες. Είναι εφοδιασμένο με δίσκους 355 χιλιοστών. Η άκαμπτη μάζα είναι 1,8 κιλά ανά τροχό και έτσι οι δίσκοι αποδίδουν μεγαλύτερη απορρόφηση θερμότητας κατά τη διάρκεια της εντατικής χρήσης, καθιστώντας τους πιο ανθεκτικούς στις διαδρομές.

Το νέο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ότι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι Γάλλοι μέχρι σήμερα. Είναι γνωστό εδώ και χρόνια πως έχουν βελτιωθεί πολύ σε όλους τους τομείς δείχνοντας πως μπορούν να ανεβάσουν κι άλλο τον πήχη. Οι παραγγελίες του νέου Megane R.S. Trophy θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ οι παραδώσεις θα γίνουν από το χειμώνα και μετά. Λίγη υπομονή λοιπόν.