Η σειρά N της Hyundai είναι ότι πιο ισχυρό έχουν να δείξουν οι Κορεάτες στην αγορά αυτοκινήτου. Τι γίνεται όμως με το μέλλον του i30 N και του Kona N; Το Euro 7 φέρνει νέες αλλαγές στους ρύπους κάτι που θα αναγκάσει και την Hyundai να αλλάξει τα δεδομένα της για αυτά τα δύο μοντέλα. Ο ίδιος ο δημιουργός των αυτοκινήτων N της Hyundai έκανε κάποιες δηλώσεις που δείχνουν πόσο αβέβαιο είναι το μέλλον των δύο αυτοκινήτων για την Ευρώπη.
Πιο συγκεκριμένα ο Albert Biermann δήλωσε πως το Elantra N είναι απόλυτα ασφαλές για το μέλλον, αλλά το i30 N και το Kona N, με τον κινητήρα που διαθέτουν τώρα ίσως να μην έχουν καμία τύχη στην ευρωπαϊκή αγορά. Βέβαια, στα σχέδια των Κορεατών είναι η κατάργηση του δίλιτρου Turbo κινητήρα, ο οποίος θα αλλάξει με έναν υπερτροφοδοτούμενο χωρητικότητας 2,5 λίτρων, που όμως και πάλι δε θα είναι στα ευρωπαϊκά στάνταρ.
Μέσα σε όλα αυτά απόλυτα ασφαλές είναι το i20 N, αφού ο Turbo κινητήρας των 1.600 κ.εκ., τηρεί τις ευρωπαϊκές νόρμες για τις εκπομπές ρύπων, όμως είναι πολύ πιθανό στην Ευρώπη να μείνει μόνο αυτό το μοντέλο, αφού ο 2.500 κ.εκ. όπως αναφέραμε δεν τηρεί τις προϋποθέσεις. Αυτό σημαίνει πως τα Hyundai i30 N και Kona N θα σταματήσουν να εισάγονται στην Ευρώπη όταν και επισήμως ξεκινήσει το Euro 7. Δυστυχώς για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω και ονειρευόντουσαν το i30 N ή το Kona N, θα πρέπει να κοιτάξουν για κάτι άλλο ή να αρκεστούν στο i20 N.