Audi A3 Sportback g-tron

Audi A3 Sportback g-tron

Η Audi ανανέωσε το A3 Sportback g-tron δίνοντας μια ακόμη επιλογή σε αυτούς που σκέφτονται την αγορά ενός μοντέλου που συνδυάζει βενζίνη και φυσικό αέριο ως καύσιμο. Το γερμανικό μοντέλο διαθέτει δύο δεξαμενές από πολυμερές ενισχυμένο με ίνες γυαλιού, οι οποίες βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών του αυτοκινήτου και μπορούν να αποθηκεύσουν 7 κιλά καυσίμου η κάθε μια.

Επιπλέον, υπάρχει και ένας τρίτος πρόσθετος χώρος που μπορεί να αποθηκεύσει ακόμα τέσσερα κιλά CNG μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο την αυτονομία του αυτοκινήτου. Το A3 Sportback g-tron σύμφωνα με τον κατασκευαστή πλέον έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Αυτό που μπορεί να θεωρηθεί μειονέκτημα είναι ότι η δεξαμενή της βενζίνης προσφέρει μόλις 9 λίτρα καυσίμου, κάτι που φτάνει μόνο για τις απαραίτητες μετακινήσεις.

Το γερμανικό μοντέλο διατηρεί τη κλασσική μάσκα με τους τέσσερις κύκλους, ενώ τα φωτιστικά σώματα μαζί με τα φώτα ημέρας και το καπό με τις νευρώσεις προσπαθούν να δώσουν μια πιο επιθετική μορφή. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή που βρίσκεται στο τελείωμα της οροφής και τα φωτιστικά σώματα. Εσωτερικά δεσπόζουν τα δερμάτινα καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, η οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, καθώς και ο λευκός πίνακας οργάνων με τις λευκές βελόνες.

Μηχανικά το A3 Sportback g-tron διαθέτει τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 131 ίππους. Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο για να λειτουργεί και με τα δύο είδη καυσίμου ο κινητήρας 4κύλινδρος τροποποιήθηκε με διαφορετική κεφαλή, υπερτροφοδοτότη, σύστημα ψεκασμού και νέο καταλύτη.

Το ανανεωμένο Audi A3 Sportback g-tron είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία με τη βασική έκδοση να κοστολογείται στη γερμανική αγορά 30.600€. Στην ελληνική αγορά θα είναι ακριβότερο, αλλά το κυριότερο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν πολλά πρατήρια φυσικού αερίου στη χώρα μας. Όπως και να έχει πάντως είναι πολύ συμφέρουσα επιλογή.