• Home »
  • Skoda »
  • Αναβάθμιση στο σύστημα Infotainment στα Karoq, Kodiaq, Scala και Superb
Αναβάθμιση στο σύστημα Infotainment στα Karoq, Kodiaq, Scala και Superb

Αναβάθμιση στο σύστημα Infotainment στα Karoq, Kodiaq, Scala και Superb

Η Skoda συνεχώς θέλει να προσφέρει όλο και περισσότερα στους υποψήφιους αγοραστές. Μετά τις αναβαθμίσεις που έκανε στον εξοπλισμό των μοντέλων της και στους κινητήρες (Skoda Αναβάθμιση), τώρα προσφέρει ακόμη περισσότερα στο σύστημα Infotainment. Έτσι σύμφωνα με τους Τσέχους από δω και πέρα τα Karoq, Kodiaq, Scala και Superb θα διαθέτουν την τρίτη γενιά του MIB 3 που προσφέρει ο όμιλος της Volkswagen στα οχήματα της.

Το MIB 3 διαθέτει μια ενσωματωμένη κάρτα SIM, η οποία προσφέρει μόνιμη σύνδεση στο Internet, ενώ επιτρέπει τη χρήση των Online υπηρεσιών. Ο ψηφιακός βοηθός με την ονομασία Laura μπορεί να δεχτεί φωνητικές εντολές σε 15 διαφορετικές γλώσσες. Η τεχνολογία SmartLink διαθέτει τα συστήματα Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink κάνοντας τη σύνδεση των smartphone με το αυτοκίνητο παιχνίδι.

Όλα αυτά γίνονται μέσω των δύο οθονών αφής μεγέθους 8” και 9,2”, ενώ δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη βασική έκδοση με την οθόνη αφής μεγέθους 6,5”. Οι ενημερώσεις στους χάρτες του συστήματος πλοήγησης γίνονται πλέον με τη χρήση του Internet, ενώ παράλληλα ο οδηγός θα μπορεί να ακούει τη μουσική που θέλει κατά τη διάρκεια των αναβαθμίσεων.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του MIB 3 είναι ότι ο οδηγός μπορεί να δημιουργήσει το δικό του προφίλ στο Skoda Connect. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και σε περίπτωση αλλαγής οχήματος ο οδηγός θα έχει ανά πάσα ώρα και στιγμή τις πληροφορίες που θέλει, αφού όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται σε ένα cloud δίσκο και είναι διαθέσιμα άμεσα. Επιπλέον, υπάρχουν θύρες USB-C στην κεντρική κονσόλα και στο πίσω μέρος. Παράλληλα υπάρχει και μια ακόμη θύρα USB-C, η οποία βρίσκεται στην οροφή πάνω από τον καθρέφτη, που μπορεί να φορτίσει ακόμη και μια κάμερα.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι στη Skoda δεν επαναπαύονται ποτέ και πως συνέχεια θέλουν να προσφέρουν όλο και περισσότερα στους πελάτες τους. Άλλωστε οι Τσέχοι τα τελευταία χρόνια μας έχουν δείξει ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς να προσελκύσουν περισσότερο κοινό και από ότι φαίνεται το έχουν πετύχει και με το παραπάνω.