Το TT όταν εμφανίστηκε στην αγορά αυτοκίνητου άλλαξε τις σκέψεις σε αυτούς που ήθελαν ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, αλλά και ένα γρήγορο που όμως θα ήταν απόλυτα ασφαλές. 21 χρόνια μετά την πρώτη γενιά και πλέον βαδίζοντας ήδη στην τρίτη το TT ανανεώθηκε και υπόσχεται νέες συγκινήσεις.
Με μια πρώτη ματιά οι αλλαγές μπορούμε να πούμε πως έχουν περιοριστεί στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την πίσω αεροτομή, η οποία έχει αλλάξει. Η μεγάλη μάσκα με τα λογότυπα “TT RS” και “Quattro” εντυπωσιάζει, ενώ ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης το κάνουν ακόμα πιο άγριο. Τα LED φωτιστικά σώματα δίνουν περισσότερο και καλύτερο φωτισμό ακόμα και στα πιο δύσκολα και σκοτεινά σημεία.
Το νέο TT RS είναι διαθέσιμο σε οκτώ διαφορετικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου χρώματος Kyalami, το οποίο είναι ειδικά για το RS. Επιπλέον υπάρχουν δύο νέα χρώματα, τα Pulse Orange και Turbo Blue. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” ή 20”.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara ή προαιρετικά από Nappa και το σπορ τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια που κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι. Αυτό που παραξενεύει όμως είναι η απουσία της οθόνης αφής με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία έχει ενσωματωθεί στην οθόνη μεγέθους 12,3” που απεικονίζεται στο ταμπλό, το οποίο πλέον διαθέτει ψηφιακά όργανα.
Από μηχανικής πλευράς δεν υπάρχει κάτι καινούργιο, αφού το ανανεωμένο TT RS Coupe θα τροφοδοτείται από τον γνωστό TSI 5κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 400 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 48,9 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,7” (3,9” η Roadster έκδοση), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Επιπλέον, όποιος επιθυμεί μπορεί να απενεργοποιήσει το ηλεκτρονικό σύστημα περιορισμού, με την τελική ταχύτητα σε αυτή την περίπτωση να ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα. Με βάση τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση είναι 8,1 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 183 γρ/χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο S Tronic των 7 σχέσεων.
Στον εξοπλισμό προσφέρονται το σύστημα πλοήγησης MMI, η αναγνώριση φωνής, το Wi-Fi, η σύνδεση με τα Smartphone, η θύρα USB, αλλά και το ηχοσύστημα των 680 Watt της Bang & Olufsen. Οι παραγγελίες του ανανεωμένου TT RS έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέσα στην άνοιξη. Όσο για τις τιμές; Αυτές θα ξεκινούν από 67.700€ για το Coupe και από 70.500€ για το Roadster.