Ανανέωση για τις S – Class Coupe και Cabriolet

Ανανέωση για τις S – Class Coupe και Cabriolet

Η Mercedes παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά για τις S – Class Coupe και Cabriolet, οι οποίες έρχονται λίγο καιρό μετά το φρεσκάρισμα της κλασσικής S – Class. Η νέα μάσκα και τα φωτιστικά σώματα Multibeam με LED λάμπες είναι η πιο ουσιαστικές αλλαγές που φέρει το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος έχουν βελτιωθεί και εκεί τα φωτιστικά σώματα, ενώ η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης βρίσκεται δεξιά και αριστερά στον προφυλακτήρα.

Επιπλέον, υπάρχει νέα γρίλια καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”. Εσωτερικά δεσπόζει το νέο τριάκτινο τιμόνι, τα ξύλινα διακοσμητικά, τα LED που κάνουν καλύτερο το φωτισμό με 64 αποχρώσεις, ενώ υπάρχει και η οθόνη αφής μεγέθους 12,3” απεικονίζοντας την ενημέρωση, αλλά και την ψυχαγωγία του αυτοκινήτου. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνη που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι με τα όργανα του αυτοκινήτου.

Στο τιμόνι τα κουμπιά αφής Touch Control έχουν τη λειτουργία όπως και στα κινητά τηλέφωνα, ενώ όλες οι λειτουργίες μπορούν να ελέγχονται μέσω του touchpad, αλλά και φωνητικών εντολών. Τέλος, η απεικόνιση των οργάνων και της οθόνης στην κονσόλα διαθέτουν τρία διαφορετικά στυλ Classic, Sport και Progressive.

Μηχανικά τα δύο νέα μοντέλα θα συνδυάζονται με τους νέους 6κύλινδρους V8 κινητήρες. Η βασική έκδοση θα αποτελείται από τον V6 Biturbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 367 ίππους. Όπως αναφέραμε θα υπάρχει και ο V8 Biturbo χωρητικότητας 4 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 469 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 71,3 κιλά.

Για όσους θέλουν κάτι πολύ δυνατό υπάρχει και η S63 AMG με τον ίδιο V8 κινητήρα με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 612 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 91,7 κιλά. Τέλος, υπάρχει και η ναυαρχίδα της σειράς, η οποία δεν είναι άλλη από την πισωκίνητη S65 AMG, με το V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 630 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 101,9 κιλά.

Τα ανανεωμένα μοντέλα προσφέρουν πολλές ευκολίες στον οδηγό χάρη στα νέα συστήματα ασφαλείας όπως η αυτόνομη στάθμευση και το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης. Επιπλέον το σύστημα Energizing Comfort αλλάζει κάθε 10’ τη διάθεση του οδηγού και των επιβατών με τις ρυθμίσεις στο σύστημα μασάζ των καθισμάτων, στη μουσική, στον ατμοσφαιρικό φωτισμό ακόμα και στο αρωματικό χώρου.

Το σύστημα Active Emergency Stop Assist σταματά μόνο του το αυτοκίνητο σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει, με τα συστήματα Active Steering και Distance Assist να έχουν βελτιωθεί. Το Active Lane Change Assist ενεργοποιείται πλέον με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να μειώσει μόνο του την ταχύτητα σε στροφές και διασταυρώσεις, υπολογίζοντας τις πινακίδες με τα όρια κυκλοφορίας. Και τα δύο μοντέλα θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στο κοινό στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που θα γίνει στη Φρανκφούρτη στα μέσα του μήνα. Εμείς το μόνο που θα θέλαμε είναι να τα δούμε και από κοντά, αφού ποιος είπε πως η πολυτέλεια δε μπορεί να συνδυαστεί με την ταχύτητα;