• Home »
  • F1 »
  • Todt: Πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον στους κινητήρες της F1
Todt: Πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον στους κινητήρες της F1

Todt: Πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον στους κινητήρες της F1

Οποιαδήποτε προσπάθεια από πλευράς F1 να γυρίσει το χρόνο πίσω και να επιστρέψει στους V8 ή V10 κινητήρες μπορεί να μην ήταν αποδεκτό και να προκαλούσε τις αντιδράσεις των κατασκευαστών, δήλωσε ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), Jean Todt. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Auto, ο Γάλλος, δήλωσε ότι το sport πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο της “εξέλιξης της κοινωνίας”.

Η τωρινή γενιά των πιο ήσυχων και πιο fuel – efficient υβριδικών V6 Turbo μονάδων, ενώ τεχνολογικά είναι εντυπωσιακή, έχει αποτύχει να κερδίσει τους οπαδούς, που έχασαν τον ήχο των μονοθεσίων με τους παλαιούς κινητήρες. Μια συζήτηση έχει ανοίξει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, με τους νέους ιδιοκτήτες της Liberty Media, σχετικά με το εάν η F1 θα πρέπει να επικεντρωθεί περισσότερο στον τομέα της ψυχαγωγίας και λιγότερο σε θέματα που έχουν σχέση με τα αγωνιστικό κομμάτι και τους κατασκευαστές των μονοθεσίων.

Η τρέχουσα συμφωνία για τους κινητήρες λήγει το 2020, με τις συζητήσεις για νέα συμφωνία να πιθανολογείται ότι μπορεί να κρατήσουν τους ενδιαφερόμενους αρκετά απασχολημένους το επόμενο χρονικό διάστημα. Ο Todt, ο οποίος υπερασπίστηκε τον τύπο του κινητήρα που εισήχθη το 2014, κατέστησε σαφή τη θέση του “Έχουμε την ευθύνη να τρέξουμε μια διοργάνωση που παρακολουθείται σε όλο τον κόσμο. Και ο κόσμος δε θα το δεχτεί αυτό. Είμαι σίγουρος ότι αν ειπωθεί να πάμε πίσω στους κινητήρες πριν από 10 χρόνια, πολλοί κατασκευαστές δεν θα στηρίξουν μια τέτοια κίνηση. Είμαι πεπεισμένος ότι τουλάχιστον τρεις από τους τέσσερις θα φύγουν”.

Η F1 έχει σήμερα ως προμηθευτές τις Mercedes, Ferrari, Renault και Honda στις 10 ομάδες της. Η Ferrari, η πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της F1, στην οποία ο Todt ηγούταν όταν ο 7 φορές πρωταθλητής Michael Schumacher βρισκόταν στο τιμόνι της, ήταν στο πρωτάθλημα από τότε που ξεκίνησε το 1950. Οι υπόλοιποι ερχόντουσαν και έφευγαν μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. Ο Todt ανέφερε ότι η σταθερότητα ήταν απαραίτητη, λόγω των τεράστιων δαπανών που συνδέονται με το σχεδιασμό και την παραγωγή κινητήρων, αλλά αναγνώρισε ότι το άθλημα δεν έχει ακόμη βρει την ιδανική λύση του.