Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο Compact σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep και διανθίζει τα ιδανικά της μάρκας με την πλέον σύγχρονη υβριδική τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48 Volt και αποτελείται από τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 ίππους και 20,9 κιλά ροπής, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.
Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με βελούδινο τρόπο. Το σύστημα είναι εξελιγμένο ώστε να προσεγγίζει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην έξυπνη λειτουργία του εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον.
Χάρη στις λειτουργίες e-Parking, e-Creeping και e-Queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο. Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 5,6 κιλά ροπής τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το τράβηγμα και την ελαστικότητα. Με 0-100 σε 10,9” και τελική ταχύτητα 184 χλμ/ώρα το Avenger e-Hybrid μπορεί να φέρει σε πέρας κάθε αποστολή που θα του ανατεθεί, με μέση κατανάλωση μόλις 4,9-5,1 λίτρα/100χλμ στον κύκλο μέτρησης WLTP. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.
Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, γι’ αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι 1.280 κιλά. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα όπου χάρη στα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud, Snow) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.
Με τις παραγγελίες του να έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα εγγύηση και με τιμή από 26.490€, το Avenger e-Hybrid είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική, μοντέρνα και προηγμένη επιλογή στην κατηγορία των B-SUV με αυτόματο κιβώτιο. Χρησιμοποιώντας έξυπνα και αποτελεσματικά τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει με τον βέλτιστο τρόπο τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τις 23.990€, με την αμιγώς ηλεκτρική των 156 ίππων που έχει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας και είναι ετοιμοπαράδοτη. Από κοινού αυτές οι τρεις εκδόσεις (υβριδική, ηλεκτρική, βενζίνης) συνθέτουν μια πληρέστατη γκάμα που ικανοποιεί απόλυτα τις ανάγκες κάθε πελάτη της κατηγορίας.