Όταν τη δεκαετία του ‘80 τα τύπου “αγροτικά” αυτοκίνητα άρχισαν να γίνονται πιο γνωστά στο ευρύ κοινό, όλοι αναφωνούσαν “έλα, σιγά το αυτοκίνητο”. Οι περισσότεροι θυμόμαστε τα μονοκάμπινα, τότε Highlux,τα οποία είχαν και τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Τα χρόνια πέρασαν και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα βελτιώθηκαν στο έπακρο, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά και πλέον δεν υστερούν σε τίποτα μπροστά σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης.
Η Nissan ανακοίνωσε το νέο μεγαθήριό της, το οποίο ονόμασε TITAN XD. Γιατί μεγαθήριο; Επειδή κάτω από το καπό βρίσκεται ο V8 Endurance βενζινοκινητήρας, χωρητικότητας 5,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 390 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 55,3 κιλά. Επιπλέον, από την άνοιξη του 2016 το TITAN XD θα τροφοδοτείται και με τον V8 Cummins Turbo Diesel κινητήρα, χωρητικότητας 5 λίτρων.
Η νέα τολμηρή σχεδίαση του TITAN XD συνδυάζει τις δυνατότητες ενός γερανού βαρέως τύπου με την οδική συμπεριφορά ενός κανονικού αυτοκινήτου και την οικονομία να είναι σε τέτοια επίπεδα που να κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να το σκέφτεται πολύ σοβαρά. Η τεχνολογία του κινητήρα συνδυάζει τον υδραυλικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων στις πλευρές εισαγωγής και εξαγωγής, με την απόκριση του γκαζιού να ενισχύεται από τον απευθείας έλεγχο της βαλβίδας εισαγωγής.
Επιπλέον, ο νέος κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία Direct Injection Gas (DIG), η οποία παρέχει την καλύτερη απόδοση του γκαζιού, με τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων να κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα. Όλα τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, είτε με το βενζινοκινητήρα, είτε με τον πετρελαιοκινητήρα, συνδυάζονται με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου φρένων, το Trailer Sway Control, η λειτουργία ελέγχου ταχύτητας σε ανηφορικό ή κατηφορικό κομμάτι, καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος με την κάμερα οπισθοπορείας, που κάνουν ακόμα πιο εύκολο το παρκάρισμα.
Φυσικά δε μπορεί να περάσουν απαρατήρητα οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, τα ελαστικά παντός εδάφους, τα αμορτισέρ Off – Road της Bilstein και το ηλεκτρονικό κλείδωμα του πίσω διαφορικού. Για όποιον δεν ικανοποιείται από όλα αυτά, η εταιρεία προσφέρει επιπλέον τα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, τη δίχρωμη βαφή του αμαξώματος, την ξύλινη επένδυση του ταμπλό, καθώς και τις σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου 20”.
Οι πωλήσεις του Nissan TITAN XD έχουν ήδη ξεκινήσει στη Βόρεια Αμερική, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε πολύ σύντομα και στις ευρωπαϊκές αγορές. Η τιμή του στην ευρωπαϊκή αγορά δεν έχει γίνει γνωστή από την ιαπωνική εταιρεία, στην Αμερική όμως το νέο μοντέλο κοστίζει 37.500€ η έκδοση με την κίνηση στους δύο τροχούς, ενώ η τετρακίνητη φτάνει τα 57.000€.