Οι αντιπροσωπείες εξακολουθούν να αποτελούν την κύρια μέθοδο, μέσω της οποίας οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και το κοινό, αλλά μια καινούργια μέθοδος τα “brand experience locations” γίνονται όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο, ιδίως στις high – end εταιρείες. Η Ferrari δε θα μπορούσε να μείνει απαθής από όλο αυτό, αφού μόλις άνοιξε ένα νέο είδος εγκατάστασης στο Ντουμπάι.

ferrari-saloto-1

Έχοντας λάβει το όνομά του από την ιταλική λέξη για το “lounge”, το Salotto Ferrari είναι το πρώτο του είδους του για την εταιρεία με το αλογάκι, το οποίο βρίσκεται στο θέρετρο Four Seasons στο Jumeirah. Το Salotto είναι ένα υπαίθριο σαλόνι, το οποίο επιτρέπει στους επισκέπτες να χαλαρώσουν, να απολαύσουν τον καφέ τους, να περιηγηθούν μέσα στα δημοσιεύματα που αφορούν στη Ferrari, να γνωρίσουν μερικά από τα τελευταία προϊόντα περιορισμένης έκδοσης και φυσικά, να θαυμάσουν τα ίδια τα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης της 488 GTB και τη νέα GTC4 Lusso.

Για όποιον ψάχνει την ευκαιρία να ζήσει την εμπειρία οδήγησης ενός από τα Super Car της εταιρείας, φαίνεται ότι είναι αρκετά δύσκολο, αφού κάποιες βόλτες γίνονται μόνο με πιστοποιημένους οδηγούς δοκιμών του εργοστασίου, παρόλο που κάποιοι λένε ότι εξαιρέσεις γίνονται ανάλογα τους πελάτες, ενώ ο χώρος θα χρησιμοποιείται επίσης για δεξιώσεις VIP και άλλες εκδηλώσεις.

ferrari-saloto-4

Αν και αυτό μπορεί να αποτελεί ένα νέο άνοιγμα για τη Ferrari, έχει γίνει όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο για τους υπόλοιπους στην αγορά των Super Luxury οχημάτων. Η Bentley άνοιξε πρόσφατα μια μπουτίκ σε ένα από τα πιο αριστοκρατικά εμπορικά κέντρα του Λονδίνου. Η Rolls – Royce τρέχει ένα τρισδιάστατο project για το Summer Studio στη Σαρδηνία. Ακόμη και η Citroën έχει τη ναυαρχίδα της στον εκθεσιακό χώρο στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι. Και δε θα αποτελέσει καμία έκπληξη εάν δούμε περισσότερους από αυτούς τους χώρους να ανοίγουν στο προσεχές διάστημα σε μερικές από τις πιο χλιδάτες τοποθεσίες ανά τον κόσμο.