Η Mercedes δεν παρουσίασε ένα, αλλά δύο Pickup Truck Concepts, δίνοντας μια πρώτη εικόνα της κανονικής έκδοσης της σειράς Χ – Class που αναμένεται να βγει στην παραγωγή. Κάθε ένα από τα δύο νέα Concept αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό χαρακτήρα, με το Stylish Explorer να προσφέρει μια premium και sporty εμπειρία, ενώ το Powerful Adventurer αποτελεί ένα τραχύ Off – Road όχημα.

mercedes-x-class-4

Το Stylish Explorer αποτελεί μια ακριβή προεπισκόπηση του κανονικού διπλοκάμπινου μοντέλου X – Class, με ένα πολυτελές εσωτερικό, σπορ προφυλακτήρες και μεγάλες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 22”. Το Powerful Adventurer, από την άλλη πλευρά, μπορεί να υπερηφανεύεται για την απόσταση που έχει από το έδαφος, την επιπλέον επένδυση στο κυρίως σώμα, με ευρύτερους θόλους στους τροχούς, καθώς επίσης και για τα Off – Road ελαστικά.

“Με το X – Class, θα κλείσουμε ένα από τα τελευταία κενά στο χαρτοφυλάκιό μας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες οχήματα που ταιριάζουν σε συγκεκριμένες ανάγκες τους. Το pickup θα θέσει νέα πρότυπα σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία” δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes – Benz, Dieter Zetsche. Τα Entry – level μοντέλα θα προσφέρονται με την κίνηση στους δύο τροχούς, ενώ προαιρετικά θα μπορεί κάποιος να επιλέξει το σύστημα All – Wheel – Drive.

mercedes-x-class-5

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τέσσερις βενζίνης, αλλά όπως αναμενόταν θα έχει και πετρελαίου, χωρίς ωστόσο να παρέχονται περισσότερες πληροφορίες, με τα αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην παρουσίαση να τροφοδοτούνται από ένα V6 Diesel κινητήρα που αναμένεται να βρεθεί στην κορυφή της σειράς. Με την κίνηση στους δύο τροχούς και τον V6 κινητήρα η X – Class μπορεί να μεταφέρει περισσότερο από 1,1 τόνο, με την ικανότητα ρυμούλκησης να φτάνει τους 3,5 τόνους.

Τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με ο σύστημα τετρακίνησης AWD θα έρθουν με τη δύναμη να ξεκινά από τις χαμηλές στροφές, διαφορικό κλείδωμα και ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, έτσι ώστε να υπάρχει η απαραίτητη βοήθεια ακόμα και στις πιο ακραίες Off – Road καταστάσεις. Το σασί είναι από χάλυβα και έχει χρησιμοποιηθεί στο Nissan Navara και το Renault Alaskan, αλλά η Mercedes έχει προβεί σε βελτιώσεις, χρησιμοποιώντας τόσο γόνατα McPherson στην ανάρτηση μπροστά, όσο και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

mercedes-x-class-3

Η Mercedes έχει κρατήσει επίσης την υπόσχεσή της στο να προσφέρει μια καμπίνα που να είναι ξεχωριστή στα μοντέλα της, με μια μοναδική σχεδίαση στο ταμπλό, χρησιμοποιώντας στυλιστικά στοιχεία από άλλα μοντέλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών, καθώς και του συστήματος Infontainment με το κεντρικό χειριστήριο αφής να το ελέγχει. Στην πραγματικότητα, το μόνο κοινό στοιχείο με τα αδέλφια του από τα Nissan και Renault είναι το παραδοσιακό χειροκίνητο χειρόφρενο.

Σύμφωνα με αναφορές από τη γερμανική εταιρεία, το λανσάρισμα του νέου  X – Class Pickup Truck στην Ευρώπη θα ξεκινήσει στα τέλη του 2017. Η παραγωγή για τις αγορές της Ευρώπης, Αυστραλίας και Νότιας Αφρικής θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη, ενώ τα μοντέλα που προορίζονται για τη Λατινική Αμερική θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Renault στην Κόρδοβα της Αργεντινής το 2018.