Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Corsa

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Corsa

Η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται συνεχώς στον τομέα της αυτοκίνησης. Η Opel δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από όλο αυτό και αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Corsa. το Corsa-e όπως ονομάστηκε θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη αυτών που θα το προτιμήσουν. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,06 μέτρα, ενώ η οροφή του είναι κατά 48 χιλιοστά πιο χαμηλή από το τελευταίο Corsa που κυκλοφορεί στους δρόμους.

Όπως φαίνεται η μάσκα έχει αλλαγές με τη λεπτή κάθετη γραμμή αλουμινίου να χωρίζεται στη μέση από το σήμα της γερμανικής φίρμας. Τα Matrix IntelliLux LED φωτιστικά σώματα προσφέρονται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Opel, αλλά και οι προβολείς ομίχλης δένουν αρμονικά με τον προφυλακτήρα που θέλει να δώσει ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα. Στο πίσω μέρος κερδίζουν τις εντυπώσεις η αεροτομή που βρίσκεται στο τελείωμα της οροφής, τα φωτιστικά σώματα, αλλά και ο προφυλακτήρας.

Στο εσωτερικό οι δύο οθόνες κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος. Πρόκειται για την οθόνη που απεικονίζει τον πίνακα οργάνων, αλλά και την έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 7” με το σύστημα Multimedia Navi. Για όσους δεν αρκούνται υπάρχει και το Multimedia Navi Pro με την έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 10”. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων φέρνει πιο γρήγορες αλλαγές.

Μηχανικά το Opel Corsa-e τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 26,5 κιλά. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, με την αυτονομία να φτάνει τα 330 χιλιόμετρα. Η φόρτιση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει πάρα πολύ γρήγορα, αφού με τον ταχυφορτιστή μπορεί το 80% της ηλεκτρικής ενέργειας να ανακτηθεί μόλις σε 30’. Η μπαταρία καλύπτεται από 8ετή εγγύηση, ενώ μπορεί να φορτίσει με όλους τους πιθανούς τρόπους που υπάρχουν.

Οι επιλογές οδήγησης είναι τρεις Normal, Eco και Sport. Η τελευταία αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, έχοντας πιο δυναμική συμπεριφορά όμως μειώνει την αυτονομία του οχήματος, ενώ στο Eco, η αυτονομία του Corsa-e μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 8,1”, ενώ για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα απαιτούνται μόλις 2,8”.

Το Opel Corsa-e διαθέτει τη νέα υπηρεσία τηλεματικής “Opel Connect”, ενώ υπάρχουν σημαντικές λειτουργίες, όπως το Live Navigation που ενημερώνει για την κυκλοφορία στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο και την άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήσης έκτακτης ανάγκης. Φυσικά, από το αυτοκίνητο δε λείπουν τα νέα συστήματα ασφαλείας όπως η νέα εμπρός κάμερα και το σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας με τα όρια ταχύτητας. Επιπλέον, υπάρχει ο προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και το σύστημα προστασίας Flank-Guard που λειτουργεί με αισθητήρα, καθώς και το σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Το ηλεκτρικό Corsa είναι ένα νέο εγχείρημα για τους Γερμανούς και πιστεύουν ότι θα πετύχει. άλλωστε το Corsa ήδη έχει πάρει το δικό του δρόμο με τους υποστηρικτές του να είναι ήδη αρκετοί. Για τα ελληνικά δεδομένα μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να το προτιμήσει κάποιος, αφού η αυτονομία για ένα ταξίδι θα το φτάσει μέχρι λίγο πιο πάνω από τη Λάρισα, ενώ οι σταθμοί φόρτισης είναι ανύπαρκτοι. Ευελπιστούμε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα αυτό και το Corsa-e να πάρει το δικό του δρόμο και στη χώρα μας.