Όπως φαίνεται η ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να γκρεμίζει ένα ένα τα κάστρα της αυτοκίνησης. Έτσι και η McLaren παρουσίασε τη νέα υβριδική Artura, η οποία έχει μήκος 4,53 μέτρα, πλάτος 1,97 μέτρα και ύψος 1,19 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,64 μέτρα. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.498 κιλά, ενώ το ντεπόζιτο είναι 72 λίτρα, με το χώρο αποσκευών να είναι μόλις 160 λίτρα.

Η εξωτερική εμφάνιση αποκαλύπτει αμέσως ότι πρόκειται για τη βρετανική φίρμα αυτοκινήτων. Η χαμηλή μπροστινή όψη με το λογότυπο της McLaren, τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, τα ανοίγματα μπροστά και στα πλαϊνά για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, καθώς και ο διαχύτης πίσω μαζί με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης συνθέτουν το παζλ της νέας Artura. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 19” μπροστά και 20” πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 235/35 εμπρός και 295/35 πίσω.

Η νέα McLaren Artura προσφέρεται σε 31 εξωτερικά χρώματα, ενώ μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα Clubsport bucket καθίσματα. Επιπλέον, βλέπουμε και τις δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια κάθετη αφής μεγέθους 8”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIS II. Τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto κάνουν παιχνίδι τη σύνδεση με τα smartphone, ενώ το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins, με τα 10 ηχεία προσφέρει τον τέλειο ήχο.

Κάτω από το καπό της McLaren Artura κρύβεται ο V6 Twin-Turbo κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 585 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 59,6 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει και ο ηλεκτροκινητήρας, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 95 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 22,9 κιλά. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων αγγίζει τους 680 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 73,4 κιλά.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ δεν υπάρχει όπισθεν στο κιβώτιο, αφού αυτό το ρόλο αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου 7,4 kWh, η οποία φορτίζει σε μια απλή οικιακή πρίζα. Για να φτάσει στο 80% θέλει 2:30’, ενώ η μέγιστη αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα είναι 30 χιλιόμετρα. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3”, ενώ το 0-200 σε 8,3”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά αγγίζοντας τα 330 χλμ/ώρα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης που είναι τα Electric, Comfort, Sport και Track. Το νέο Super Car της McLaren διαθέτει κεραμικούς δίσκους φρένων, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω, με διαστάσεις 390 χιλιοστά μπροστά και 380 χιλιοστά πίσω. Έτσι το αυτοκίνητο θέλει 31 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα στο 0 και 126 μέτρα από τα 200 χλμ/ώρα στο 0.

Η νέα McLaren Artura διαθέτει υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης και έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το οποίο είναι ενσωματωμένο πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνονται τα Full Adaptive LED φωτιστικά σώματα με Auto High-Beam Assist, Road-Sign Recognition, Adaptive Cruise Control, Park Assist 360ο και Lane-Departure Warning.

Το νέο μοντέλο της βρετανικής φίρμας είναι υπέροχο και όποιος το αποκτήσει είμαστε σίγουροι πως θα το απολαύσει και με το παραπάνω, αφού η McLaren γνωρίζει πολύ καλά την κατασκευή των Super Car. Όσο για την τιμή; Η βρετανική φίρμα όρισε το εντυπωσιακό Artura στις 185.500£ ή στα 212.848€.