Το ονειρεμένο Audi R8 Coupe V10 GT RWD

Το Audi R8 είναι ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο, αφού κάπου μέσα μας όλοι θα θέλαμε να το είχαμε στα χέρια μας. Οι Γερμανοί δημιούργησαν το R8 Coupe V10 GT RWD, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα είναι το τελευταίο με θερμικό κινητήρα, αφού αναμένεται και αυτό να περάσει στην ηλεκτροκίνηση. Με αυτό τον τρόπο ο V10 κινητήρας της γερμανικής φίρμας αναμένεται να περάσει στην ιστορία, με πολλούς από εμάς να μη νιώθουμε καλά, αφού θα ακούμε το σκληροπυρηνικό ήχο του μόνο στα μοντέλα που θα απομείνουν να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Όπως αναμενόταν η επιθετική σχεδίαση το κάνει ακόμα πιο όμορφό. Οι νευρώσεις στο καπό δίνουν μια άλλη αίσθηση, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας δείχνουν το πόσο αρμονικά δένει με τα νέα δεδομένα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη αεροτομή και τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχει και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”, που συνδυάζονται με τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Το R8 Coupe V10 GT RWD προσφέρεται σε τρία χρώματα που είναι τα Suzuka Gray, Daytona Grey Metallic και Tangorot Metallic.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket δερμάτινα καθίσματα, με τις κόκκινες ραφές, ενώ στην πλάτη υπάρχει το λογότυπο R8 GT. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ απουσιάζει η οθόνη με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μηχανικά το R8 Coupe V10 GT RWD τροφοδοτείται από το V10 κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 5,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 620 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 57,6 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,4”, το 0-200 ολοκληρώνεται σε 10,1”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 14,9 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 341 γρ/χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

Για όσους ενδιαφέρονται ίσως και να προλαβαίνουν ακόμα κάποιο, αφού οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πως θα κατασκευαστούν μόλις 333 κομμάτια. Η κατασκευή του γίνεται στο Audi Sport GmbH στο Bollinger Hofe της Γερμανίας. Όσο για την τιμή; Στην αγορά της Γερμανίας κοστολογείται στα 225.000€, ενώ στις υπόλοιπες χώρες εξαρτάται από τους δασμούς και τους φόρους. Μπορεί να είναι απλησίαστο για τους περισσότερους από εμάς, αλλά στην κυριολεξία είναι ένα κόσμημα της αυτοκίνησης.