Στην αρχή ήταν μόνο λόγια, όσο περνούσε ο καιρός όμως οι Ιάπωνες της Toyota όλο και στήριζαν το Concept να κάνουν το δημοφιλέστερο Yaris σε μορφή SUV. Και αυτό έγινε, το νέο Yaris Cross πήρε σάρκα και οστά. Το μικρό SUV θα διαθέτει υβριδικό σύστημα, αλλά και τετρακίνηση. Άλλωστε οι Ιάπωνες φαίνεται πως περιμένουν πολλά από αυτό το νέο μοντέλο.

Οι Ιάπωνες κατέληξαν στο όνομα αυτό και δεν το άλλαξαν δίνοντας του ένα νέο, αφού γνώριζαν πως μπορεί να επιτύχει άμεσα. Το Yaris Cross έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί τα Nissan Juke και Ford Puma, κάτι που φαίνεται να είναι ικανό να το κάνει. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-B της ιαπωνικής εταιρείας και μοιράζεται ορισμένα κοινά ανταλλακτικά με το Yaris. Το μήκος φτάνει τα 4,18 μέτρα, το πλάτος τα 1,76 μέτρα, ενώ το ύψος είναι 1,56 μέτρα. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2,56 μέτρα και είναι μεγαλύτερο κατά 240 χιλιοστά από το Yaris.

Το εμπρόσθιο κομμάτι διαφέρει από το γνωστό πετυχημένο μικρό μοντέλο, με τα LED φωτιστικά σώματα και τη μάσκα να δίνουν μια άλλη όψη. Οι νευρώσεις στο καπό, αλλά και το σήμα που καταλαμβάνει το δικό του όγκο, θέλουν να τονίσουν το ιαπωνικό μοντέλο. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τα LED φωτιστικά σώματα. Οι ζάντες αλουμινίου φτάνουν μέχρι και 18”, ολοκληρώνοντας το εξωτερικό κομμάτι.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να απεικονίζονται σε αναλογική μορφή και μια για σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων, αλλά και τα δερμάτινα καθίσματα θέλουν να κάνουν πιο άνετη τη ζωή του οδηγού και των επιβατών. Ο εσωτερικός διακριτικός φωτισμός κάνει το Yaris Cross ακόμη πιο ελκυστικό.

Μηχανικά το νέο SUV της Toyota θα τροφοδοτείται από το ίδιο υβριδικό σύστημα που διαθέτει και το Yaris. Πρόκειται για τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ευφυές σύστημα τετρακίνησης, το οποίο θα είναι προαιρετικό στο Yaris Cross.

Φυσικά, όπως αναμενόταν θα είναι απόλυτα ασφαλές με τη σειρά συστημάτων που προσφέρει το πακέτο Toyota Safety Sense, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης πέδησης και αυτόματης διεύθυνσης όποτε και αν χρειαστεί. Το νέο μοντέλο αναμένεται σύντομα να μπει στην παραγωγή, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τον καινούργιο χρόνο. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Toyota στο Onnaing της Γαλλίας, με το στόχο που έχουν βάλει οι Ιάπωνες να είναι 150.000 Yaris Cross το χρόνο, υπολογίζοντας στο 8% των οχημάτων B-SUV στην Ευρώπη. Τι λέτε θα πετύχει;